سونی اپلیکیشن Motion Shot را برای اکسپریا Z1 عرضه کرد

H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
6dde17fb866a822add402aeda2caa5e1_XL-1.jpg


دوربین، یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب تلفنهای هوشمند است. کمپانی سونی نیز با کولهباری از تجربه در مورد تولید دوربینهای دیجیتال، امکانات خوبی را در اختیار خریداران تلفنهای هوشمند خود قرار میدهد. Motion Shot اپلیکیشنی است که سونی برای اکسپریا Z1 منتشر کرده است.





اخیرا سونی اپلیکیشنی با نام Motion Shot برای اکسپریا Z1 عرضه کرده است. همان طور که از نام اپلیکیشن نیز استنباط میشود، Motion Shot این امکان را در اختیار کاربر قرار میدهد تا با ثبت تمامی حرکات سوژه در یک بازه ی زمانی، این حرکات و تغییرات را در قالب یک تصویر واحد ارائه دهد. همانطور که در تصاویر زیر نیز نمایان است، این اپلیکیشن بهترین کارایی را در زمان ثبت تصاویری از لحظات ورزشی، حرکات کودکان و حیوانات به تصویر میکشد.
MotionSHot1-1.jpg

این اپلیکیشن امکانات دیگری را نیز ارائه می دهد که از جملهی آن میتوان به fade-in/fade-out اشاره کرد که توانایی اضافه کردن برخی تغییرات و افکتها را روی تصویر در اختیار کاربر قرار میدهد. تصاویر ثبت شده را میتوان با فرمت JPEG/GIF ذخیره کرده و در شبکههای اجتماعی نیز به اشتراک گذاشت.
MotionSHot3-1.jpg


زومیت




 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا