سونی تلفن Xperia M را معرفی کرد

  • شروع کننده موضوع M.Bagheri
  • تاریخ شروع
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
سونی تلفن Xperia M را با صفحه نمایش 4 اینچ و دوربین 5 مگاپیکسل معرفی کرد با طراحی زیبا و خاص سونی ! به نظر میرسد سونی قصد عقب نشینی ندارد و سعی دارد سهم خودش را در بازار های جهای بیشتر نماید .







  • [*=center]
    535f54f1cb2c2dc0e39f6d5c8d07bda0_XL-1.jpg



سونی تلفن Xperia M را برای رده میانی بازار معرفی کرد. این تلفن که از نظر ظاهری شبیه به اکسپریا ZL و ZR است از یک صفحه نمایش 4 اینچ با رزولوشن FWVGA، دوربین 5 مگاپیکسل و 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره میبرد. سونی نسخه دو سیم کارته این تلفن را نیز با نام Xperia M dual روانه بازار خواهد کرد.


تلفن اکسپریا M مجهز به پردازنده 2 هستهای 1 گیگاهرتز، حافظه رم 1 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 4 گیگابایتی، درگاه میکرو SD برای افزایش حجم حافظه ذخیره سازی و همچنین یک صفحه نمایش 4 اینچ با رزولوشن 480 در 854 پیکسل است.

این تلفن از یک دوربین 5 مگاپیکسل در پشت بهره میبرد که سنسور آن از نوع Exmor RS ساخت خود سونی است و از قابلیت عکس برداری HDR پشتیبانی میکند. سونی در این تلفن یک دکمه اختصاصی برای عکس برداری نیز در نظر گرفته است.
ابعاد اکسپریا M برابر 124 در 62 در 9.3 میلیمتر و وزن آن 124 گرم گزارش شده است. سونی قصد دارد اکسپریا M را به همراه نسخه دو سیم کارته آن در سه ماهه سوم 2013 وارد بازار کند. این تلفن در رنگهای سفید، مشکی، زرد و ارغوانی تولید خواهد شد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا