سونی مشکل مربوط به اکسپریا اس را پذیرفت

Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
99.jpg
مدتی پیش بود که اسمارت فون سونی اکسپریا اس در نمایشگاه CES معرفی شد. اما بعد از مدتی گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه تکه های زرد رنگی برروی صفحه نمایش آن ظاهر می شود (یا صفحه نمایش آن زرد رنگ می شود)، مشکلی که مدتی قبل در بسیاری از دستگاههای دیگر مانند آیفون ۴ و گالکسی اس ۲ نیز مشاهده شده بود (سری اول این اسمارت فون ها). سونی این مشکل را پذیرفت و اعلام کرد که بدلیل وجود مسائلی در تولید اکسپریا اس، این مشکل بوجود آمده است.
به گفته این شرکت، این مشکل گذراست و بستگی به دما دارد. بنابراین این تکه های زرد رنگ هنگامی نشان داده میشود که دستگاه به اندازه کافی گرم می شود. البته سونی ادعا کرده که این مشکل تنها در تعداد کمی از محصولات مشاهده شده و آنها از زمان پی بردن به این موضوع با تغییر در پروسه تولید اکسپریا اس از بوجود آمدن این مشکل در دستگاههای دیگر جلوگیری کرده اند. به هرحال این موضوع خوبی است که سونی عکس العمل بسیار مناسبی در رابطه با این مشکل از خود نشان داده است، چرا که این اسمارت فون از بسیاری جهات اسمارت فون مهمی به حساب می آید که دلیل اصلی این اهمیت این است که این اولین اسمارت فون اندرویدی سونی بعد از جدایی از اریکسون می باشد.
در هر حال شجاعت و صداقت این شرکت بزرگ مثال زدنی چرا که اگر همچین اتفاقی برای سایر شرکت ها میافتاد احتمال پذیرفتن یک چنین مشکلی برای آنان سخت می شد چرا که این پذیرفت به قیمت از دست دادن مشتریان این شرکت ها تمام می شد.
در هر صورت بنده صمیمانه از شرکت سونی حمایت می کنم و تمام اخبار این شرکت بزرگ را به اطلاع شما دوستان میرسانم و برای این شرکت و پیشرفتش آرزو می کنم.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا