شاخص سهام آسیا افزایش یافت

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
درآمد شرکتهای بزرگ آمریکایی در سه ماه سوم 2012 میلادی با رشد چشمگیری روبرو شده است و این مساله موجب شد تا شاخص سهام آسیا امروز به بالاترین حد خود در پنج ماه اخیر برسد .


بر اساس این گزارش ارزش یورو نیز در برابر دلار به بالاترین حد خود در یک ماه اخیر رسیده است . بر این اساس کاهش ارزش دلار در برابر یورو موجب شد تا قیمت جهانی طلا نیز 0.2 درصد افزایش یابد و قیمت هر اونس طلا به بیش از 1750.79 دلار برسد .


این گزارش افزود شاخص ام اس سی آی آسیا امروز با رشد بیش از یک درصدی روبرو شد و به بالاترین حد خود در پنج ماه و نیم اخیر رسیده است . شاخص سهام بورس هنگ کنگ نیز به بالاترین حد خود در هفت ماه اخیر رسیده است . شاخص سهام نیکی 225 توکیو نیز امروز با رشد 1.3 درصدی روبرو شد و به بالاترین حد در یک هفته اخیر رسید .


ارزش یورو در برابر دلار افزایش یافت و هر یورو در برابر 1.3125 دلار مبادله شد که این بالاترین ارزش یورو در برابر دلار از 17 سپتامبر به شمار می رود . ارزش یورو در برابر ین ژاپن نیز به بالاترین حد خود در یک ماه اخیر رسید و هر یورو در برابر 103.51 ین مبادله شده است .


موسسه رتبه بندی مودی در تازه ترین گزارش خود رتبه اعتباری اسپانیا را بدون تغییر حفظ کرده است . این در حالی است که موسسه اس اند پی در گزارش هفته گذشته خود رتبه اعتباری این کشور را یک رتبه کاهش داده بود . بر این اساس ارزش دلار در برابر ین ژاپن نیز 0.2 درصد کاهش یافت و هر دلار در برابر 78.68 ین مبادله شده است . قیمت هر بشکه نفت سبک آمریکا نیز امروز با 0.2 درصد افزایش به بیش از 92.28 دلار رسیده است.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا