شایعات جدید از Motorola X؛رقیب جدید گوشیهای گلکسی اس

  • شروع کننده موضوع Jason Statham
  • تاریخ شروع
Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
به تازگی خبرهای جدیدی از گوشی جدید موتورولا که کمپانی گوشی سازی متعلق به گوگل است شنیده میشود. گفته میشود که موتورولا مشغول ساخت سری گوشیهایی مانند سری گلکسی اس سامسونگ است که نام این سری Motorola X نامیده خواهد شد. به گزارش جی اس ام قرار است که این سری از گوشیهای موتورولا به عنوان رقیب سری گوشیهای گلکسی اس سامسونگ به بازار بیایند. گفته شده این سری گوشیها به طور حتم یکی از بروزرسانیهای اصلی و جدید اندروید را در آینده پشتیبانی خواهند کرد. شایعات جدید میگویند که گوشی جدید موتورولا به صفحه نمایش 4.8 اینچی مجهز است که در ساخت این صفحه نمایش به جای استفاده از گوریلا گلس از شیشه سفیر استفاده خواهد شد که 3 برابر مستحکم تر از گوریلا گلس است. جنس قاب پشتی گوشی از فیبر کربنی است. پردازنده این گوشی 4 هستهای کوآلکام و سرعت آن نیز 2 گیگاهرتز است. باتری که برای این گوشی استفاده خواهد شد 4000 میلی آمپر قدرت دارد. همچنین از دیگر ویژگیهای مهم گوشی ضد آب بودن گوشی است. گفته شده که گوشی در ماه نوامبر (آبان ماه) ارائه خواهد شد.
x0128129-1.jpg
x02-1.jpg
برای تایید این شایعات باید منتظر باشیم تا موتورولا به صورت رسمی این گوشی را معرفی کند. نظر شما چیست، آیا این گوشی میتواند سری گلکسی اس سامسونگ را شکست دهد؟
منبع: phonearena
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا