شروع کوییست سرور 6 | Codonix

MagicalBOY

MagicalBOY

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
سلام به همه آسماندژیای عزیز
3.gif


کوییست سرور 6 شروع شده اخبار مربوط به کوییست همینجا قرار میگیره.... (البته حمله ی رباتا شروع نشده فقط یه سری دانشمند و کاوشگر به منظومه فرستاده شدن جهت تحقیق و بررسی ولی بزودی رباتا هم سر و کلشون پیدا میشه!)

ادامه دارد....!
11.gif
 
MagicalBOY

MagicalBOY

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
پاسخ : شروع کوییست سرور 6 | Codonix

پیام مدیریت

خبرنامه شماره ۱

clear.gif
از آسمان سالار اورسُن اسکات - فرمانده پدافند بین منظومه ای - به کلیه فرماندهان منظومه  کدونیکس موضوع : حمله احتمالی لژیون روباتها بازگشایی رمز پیام تحت پروتکل مانترا- x
تحلیل های جدید آنتن های نصب شده در مدار سیارکی بیرون منظومه  نشان می دهد، لژیون های جنگنده ی روباتیک در مقیاس وسیع، در حال پیشروی به سمت مناطق تحت الحفظ فرماندهی ما هستند و به نظر می رسد سفینه های حضور یافته در این یورش، نوع جدید و کاملن ناشناخته ای از فضاپیماهای سیاره شکن باشند. با توجه به نبرد فعلی ما با سیارات تحت کنترل دارک فاگ و عواقب سنگین حمله ای با این مقیاس، دستور آماده باش تمامی نیروها اعلام می شود. اخبار بعدی متعاقبن تحت همین پروتکل رمزگذاری اعلام خواهد شد.
 
MagicalBOY

MagicalBOY

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
پاسخ : شروع کوییست سرور 6 | Codonix

پیام مدیریت

خبرنامه شماره ۲

clear.gif
از آسمان سالار اورسُن اسکات - فرمانده پدافند بین منظومه ای - به کلیه فرماندهان منظومه  کدونیکس موضوع : شکست بازگشایی رمز پیام تحت پروتکل مانترا- x مقصدحمله ی لژیون  سیاره شکن روبات ها ناحیه x ازقلمرو دارک فاگ بوده، یعنی سیاراتی که به دلیل داشتن تششعات مرگبار رادیویی برای ما اهمیت استراتژیکی برای فتح کردن نداشته اند. نبردی بسیار سنگین رخ داده و نتیجه ی عجیب آن نابودی یک لژیون کامل از سفینه  های سیاره شکن روبات ها و عقب نشینی آنها است. گروه های تجسس اول به سیاره ی مذکور فرستاده  شدند،اما بدون ارسال پیام یا سیگنالی ناپدید شدند. باتوجه به آرایش نیروهای روبات ها، آن ها آماده ی حمله ی مجدد هستند. ماگروه تجسس دوم را اعزام کردیم، بنابراین تا زمان اعلام نتیجه ی تجسس های جدید توسط مرکز تحقیقات استراتژیک نبرد منظومه ای، تمام نیروها موظف اند در آماده باش کامل به سربرند.
 
MagicalBOY

MagicalBOY

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
پاسخ : شروع کوییست سرور 6 | Codonix

یام مدیریت

سخنرانی بین سیاره ای آسمان سالار انلیل - فرمانده اسکادران دوم تجسس

clear.gif

سخنرانی بین سیاره ای آسمان سالار انلیل - فرمانده اسکادران دوم تجسس

برای فرماند هان منظومه  ی کدونیکس در مرکز تحقیقات استراتژیک نبرد های منظومه ای

باید بگویم که ما فرصتی نداشتیم، قبل از آن که بتوانیم برای نجات گروه اول به سطح سیاره برسیم، ضدحمله دوم و سنگین لژیونِ سیاره شکن روباتها آغاز شد، به نظر می رسید آنها منحصرن برای یک منظور طراحی شده و بارها و بارها حمله خاصی را تکرار می کنند. روبات ها این بار یکی از قمرهای سیاره را از مدار خارج و آن را نزدیک سطح سیاره منفجر کردند، تمامی کاونده هایی که ما به مدار سیاره فرستاده بودیم حین این انفجار عظیم نابود شدند. بنابراین از اتفاقی که در اوج این نبرد رخ داد، چیزی نفهمیدیم. نکته ی عجیب این است که بعد از این انفجار، سفینه های سیاره شکن روبات ها به سرعت به سمت سیاره  ی مبدأشان حرکت کردند و ما موفق شدیم سطح سیاره را بعد از فرو نشستن غبار این نبرد عجیب مشاهده کنیم. شکافی بسیار عظیم و عمیق در سطح آن ایجاد شده  بود و در کنار آن تا چشم کار می کرد انبوه بی پایان لاشه های عجیب دارک فاگ های تجزیه شده و بقایای سفینه های کاملن متلاشی شده ی حمله ی اول روباتها پراکنده بود. حفره های ایجاد شده بر اثر برخورد قطعات بی شمار قمر منفجر شده  تمامی سطح سیاره را پوشانده  بودند.در اعماق آن گودال عظیم ما به بقایای یک سازه ی نگهدارنده ی غول آسا رسیدیم. حدس اولیه ما این بود که حمله ی روبات ها برای به دست آوردن چیزی بود که این سازه، نگهدارنده ی آن بود. این حدس وقتی تایید شد که توانستیم در میان اندک بقایای قسمت کنترل این سازه، در آن اعماقی که هنوز بوی سنگین فلزهای سوخته و غبار آتش می داد، مونولیت رمز شده ای را پیدا کنیم و اکنون دریافتیم داستان نهفته در دل این مونولیت یا خدا می داند چی، پیام نژاد شاید از دسته رفته ای است که ما آنها روبوفوبین ها نامیده ایم، خلاصه ی پیام آنها آن طور که ما بفهمیم این است: هر نژاد هوشمندی که به دست ساخته  های خود اجازه رسیدن به سطحی از خودآگاهی را می دهد، با همان خطری روبروست که ما را به نابودی کشانده است. و حالا دارک فاگ ها آخرین امید ما برای حفظ دانش مان هستند. وقتی ساخته های روباتیک مان که قرار بود در میانه ی نبرد دفاعی در برابر دشمنان مان، حافظ جان ما باشند، همدست دشمنان شدند و ما را نابود کردند، ما مجمع آخرین دانشمندان باقی مانده ای نوع مان تصمیم گرفتیم پیش از آنکه تنها نشانه های حضور ما در دنیا را اشعه های مرگبار خیانت روباتیک از بین ببرد، درگاه دانشی بسازیم برای گریز، برای حمله، دانشی که کلید نجات باشد، برای ما، یا کسانی که بعد از ما به این دانش دست می یابند. دانشی که تکنولوژی برآمده از آن پنج بخش است هر بخش روی یک نگهدارنده، که نگهبانانی دارند این بخش ها پنهان در پوشش دارک فاگ ها، و برای رسیدن به این قطعات باید از سد آنها گذشت و مباد آن روز که این تکنولوژی به دست جماعت ماشین های خشک مغز روباتیکی بیفتد که این دانش را به ابزاری برای جنگ و نابودی مبدل می سازند که در آن برای موجودات فانی ارگانیک خطر جدی وجود دارد.
 
MagicalBOY

MagicalBOY

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
پاسخ : شروع کوییست سرور 6 | Codonix

پیام مدیریت

اعلام ماموریت

clear.gif
از مرکزتحقیقات استراتژیک نبرد منظومه ای - به کلیه فرماندهان منظومه  کدونیکس موضوع : اعلام ماموریت بازگشایی رمز پیام تحت پروتکل مانترا- x
بگردیدو پیش از آنکه دست دشمنان ماشینی تان دراز شود، قطعات این درگاه دانش رابیابید.این قطعات محدود و خاص را در سیارات دارک فاگ ها بیابید.نگهدارنده ای عظیم بسازید و این پنج قطعه را بر آن سوار کنید تا درگاه دانش برپا شود.به عهده ی شماست که چگونه از آن بهره برید،برای گریز، یا مقاصد دیگر، اما نگذارید دست موجودات ماشینی روباتیک به آنها برسد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا