اختصاصی شمارش معکوس برای آغاز نمایشگاه GamesCom 2015

M_A_Qolami

M_A_Qolami

-
مدیر ارشد تالار
به نام خدا

gamescom-2015.jpg


درود ،
نمایشگاه Gamescom یکی از معتبر ترین نمایشگاه های گیم است که هر ساله بر پا می شود و در آن کنفرانس هایی از سوی کمپانی های گوناگون برگزار می شود و در این کنفرانس ها تریلر ها و اطلاعاتی از عنوان ها و بازی های این کمپانی ها منتشر می شود . می توان نمایشگاه Gamescom را بعد از نمایشگاه E3 معتبر ترین نمایشگاه صنعت گیم دانست .

امسال نمایشگاه Gamescom طبق عادت هرساله در کشور آلمان یا همان Germany برگزار خواهد شد و کمتر از 48 تا آغاز این نماشگاه باقی مانده است ؛ از این رو بیشتر گیمر ها دیگر شمارش معکوس برای آغاز این نمایشگاه را آغاز کرده اند زیرا در نمایشگاه امسال قرار است اتفاقات مهمی بیفتد !
اما خبر بد برای طرفداران سونی این است که امسال سونی در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت . اما در میان کمپانی های بزرگ ، شرکت های Microsoft , Electronic Arts و Blizzard امسال در این نمایشگاه کنفرانس هایی را خواهند داشت که برنامه کنفرانس های آن ها به شکل زیر است :


کنفرانس شرکت Microsoft

زمان : سه‌شنبه ۱۳ مرداد ؛ ساعت ۱۸:۳۰


کنفرانس شرکت Blizzard

زمان : سه‌شنبه ۱۳ مرداد ؛ ساعت ۱۴:۳۰




کنفرانس شرکت EA

زمان : چهارشنبه ۱۴ مرداد ؛ ساعت ۱۲:۳۰


یا حق

 
آخرین ویرایش:
NecromanceR

NecromanceR

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
یادش بخیر اون روزا
ای کاش نسل بازیا عوض میشد یه نگاهیم به ما مینداخت بعد عوض میشد
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا