شمارش معکوس برای انتشار نسخه نهایی ویندوز ۱۰

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
1dfcf3a0ab9710a5d13d43452a0d51a4.jpg


ویندوز ۱۰، نام نسخه ای از ویندوز است که آمده تا اختلافات میان گجت های ویندوزی را از بین برده و همه را در زیر یک سقف گرد هم آورد. سقفی که در زیر آن تمامی گجت های ویندوزی از سرفس هاب غول آسا گرفته تا گوشی های هوشمند ویندوزی حضور دارند. مایکروسافت چند سالی است که بر روی ویندوز ۱۰ کار می کند و در سال گذشته تصمیم گرفت تا به کمک اینسایدر ها این کار را انجام دهد.
۲۹ جولای ۲۰۱۵ (۷ مرداد ۱۳۹۴) روزی است که تمامی طرفداران ویندوز برای رسیدن آن لحظه شماری می کنند. در این روز جدیدترین و آخرین نسخه ویندوز با نام ویندوز ۱۰ به صورت رسمی عرضه می شود و بزرگ ترین مزیت ویندوز ۱۰، رایگان بودن آن است!

تقریبا یک سالی از معرفی اولین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ توسط تری مایرسون و جوبلفیوری می گذرد و تا به امروز بیلد های بسیاری از این نسخه ویندوز منتشر شده. اولین بیلد پیش نمایش، ۹۸۴۰ بود و آخرین بیلد که نسخه RTM ویندوز ۱۰ محسوب می شود، ۱۰۲۴۰ است. تنها یک روز با بزرگ ترین رویداد سال مایکروسافت فاصله داریم و مایکروسافت نیز شمارش معکوس را آغاز کرده است.

بنا بر گفته مایکروسافت، ویندوز ۱۰ آخرین نسخه از ویندوز است و تا سال ۲۰۲۵ به طور کامل پشتیبانی می شود. مایکروسافت انتظار دارد که در دو سال اول پس از عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰، بیش از ۱ میلیارد دستگاه به این نسخه به روز رسانی کنند. با توجه به این که ویندوز ۱۰ در یک سال اول پس از عرضه به صورت رایگان در اختیار دارندگان ویندوز ۷، ۸ و ۸.۱ و همینطور اینسایدر ها قرار می گیرد، انتظار می رود که مایکروسافت به راحتی به این هدف دست یابد.



آیا شما خود را برای دریافت ویندوز ۱۰ آماده کرده اید؟


منابع: MICROSOFT | وینفون
 
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
خداکنه dvdرایترمو بشناسه :( :دی
منم دقیقا بخاطر همین درایور ها نمیخوام نصب کنم
چون قطعا تو شناخت قطعات مشکل داره ، بذار چندتا اپدیت بیاد بعد نصب کن
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
فعلن نگیرید
هر وقت سایتای ایرانی گذاشتن بگیرید
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا