صدای پای سربازان ایرانی در قلب جهان عرب

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
27a78fddb4d3cae3e6152d65242c4684.jpg
روزنامه ماورا الخبر چاپ رباط دیروز گزارش مفصل روزنامه پر تیراژ خود را به قدرت روزافزون ایران در جهان عرب اختصاص داد و با چند توصیه خواستار واقع بینی حکام عرب شد این روزنامه در گزارش خود که به صورت خلاصه اینجا قرار گرفته آورده است:

بهار عربی,بیداری اسلامی هر چیزی که میخواهید اسمش را بگذارید اما در چند ساله گذاشته جز فقر و کشتار چیزی برای جهان عرب به ارمغان نیامده.
اعراب!ما فریب خورده ایم مثل گذشته. همدیگر را به چه بهانه ای میکشیم؟ شیعه؟سنی؟رافضی؟تکفیری؟ بهتر نیست چشمان نابینای خود را باز کرده و به اطراف خود نگاه کنیم؟

غرب هم دیگر از ایرانی ها ترس دارد اما ما تدبیری نکرده ایم ,آنها همسایگان چندهزار ساله ما هستند راه فراری نداریم باید با آنها همزیستی کنیم ولی میدانیم آنها همیشه با ما مشکل داشته اند. این مسئله با تغییر حکومت آنها حل نمیشود ایرانی ها جز خودشان هیچکس را نمیپذیرند این را میتوان از ضرب المثل معروفشان فهمید آنها میگویند:تنها یکی ایرانی میتواند دوست یک ایرانی باشد. آنها مغرورند از سخنان رهبرانشان و مردمشان میتوان حس کرد. این میتواند یک برگ برنده برای ما اعراب باشد و اگر هم مثل چند سال گذشته سیاست عاقلانه ای در پیش نگیریم آنها سرزمین های دیگر جهان عرب را یکی پس از دیگری تصاحب خواهند کرد بدون کمترین واهمه ای,خود حکام عرب میدانند چه میگویم.آنها برای ورود به خاک همسایگانشان از هیچکس اجازه نمیگیرند آقایان! ما فریب خورده ایم آنهارا دیگر نباید جیش الصفوی نامید اگر میخواهید حرف من را درک کنید تاریخ این کشور را بخوانید صفوی ها هیچ وقت به مدیترانه نرسیده ایند ,آنها هیچوقت در یمن نفوذ نداشته اند.

می دانید ایرانی ها چه میخواهند آقایان؟
آنها به دنبال بازپسگیری خاک نیاکان باستانیشان هستند نه نیاکان صفوی خود.
عراق,سوریه,لبنان,یمن و بعد از آن بحرین و... مذهبیون ما گفتند حکومت ایران خواهان تشکیل نوعی حکومت صفویست اما من میگویم اشتباه میکنند,نگاه رهبران ایران از مرو تا قاهره است!آنها یک دستشان را روی مرزهای غربی افغانستان گذاشته اند و دست دیگرشان را در سوال مدیترانه ای سوریه و لبنان!فرمان از تهران و اجرا از بغداد و دمشق و بیروت و صنعا این واقعیت امروز ماست. برخی میگویند چرا غرب به آنها حمله نمیکند؟جوابش ساده است ایرانی ها همه جا هستند ولی هیچ جا نیستند! آنها باهوش تر از آنند که با غرب وارد برخوردی نظامی شوند برخوردی که غرب میداند به محض آنکه پایش به مرزهای ایران برسد 80 میلیون ایرانی آماده نبرد خواهند شد .هم ما هم غربی ها نبرد آنها با صدام را فراموش نکرده ایم نبردی که اگر کشورهای غربی با رهبر عراق همکاری نمیکردند شاید به فتح بغداد توسط نیروهای ایرانی می انجامید آن هم ایران آن روزها.اما اکنون آنها قوی تر از گذشته هستند و هیچ قدرتی در خاوریمانه توان ایستادگی مستقیم در مقابل آنها را ندارد,ترکیه را ببینید,ببینید چگونه در باتلاق سوریه گرفتاره شده است.
عربستان را ببینید چگ.نه بغداد و صنعا را از دست داد. این نتیجه نبرد مستقیم و بدون اتحادی همگانی با آنهاست.

به خاورمیانه نگاه کنید کدام کشور مانند انسانی نجیب در ظاهر تماشا میکند و آرام است؟ترکیه؟سعودی؟مصر؟ایران؟ وقتی دیپلمات کهنه کار انگلیسی در مورد سیاست های ایران در منطقه گفت آنها مانند نجیب زاده ای رفتار میکنند به عمق سیاست ایرانی ها باید پی میبردیم.آنها سیاس هستند,بازی را با کارتهایشان به خوبی یاد گرفته اند و دلیل این مسئله که اکنون در ایران آرامش حکمفرماست قطعا همین است.

آنها در خاورمیانه ای که در آتش میسوزد ثبات و آرامش خود را حفظ کرده اند.
هر چند از سیاستهای ضد عرب ایرانی ها دل خوشی نباید داشت ولی آنها دشمنان قابل احترامی هستند! آنها قواعد را رعایت میکنند ولی هر چه شود بالاخره ایرانی هستند. حکام عرب به خواب عمیق رفته اند و بسیاری مسائل را درک نمیکنند ولی باید یک چیز را به آنها و جهان عرب گوشزد کرد. جهان عرب!به شرق خیره شوید,صدای پوتین های سپاهیانِ ایران به گوش می رسد.آنها بیدار شده اند و بی واهمه به قلب جهان عرب زده اند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا