صفحه نمایش گوشی خمیده سامسونگ خوب است یا بد؟

SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
اخیرا سامسونگ گوشی خود با صفحه نمایش خمیده را معرفی کرد و ال جی نیز به دنبال آن گوشی G Flex را با صفحه نمایش خمیده به دنیا نشان داد، بسیاری از کاربران تصور میکنند که اینگونه گوشیها بیشتر یک حقه تجاری هستند و صفحه نمایش خمیده یک مفهوم بدون استفاده است. اما گزارشی کهDisplayMate Technologies اخیرا منتشر کرده است تمام این موارد را رد کرده و این صفحه نمایشها را مفید میداند. به گزارش جی اس ام رئیس DisplayMate Technologies در گزارش این کمپانی آورده است که صفحه نمایش Galaxy Round یک حقه تجاری نیست و تا به این حد که کاربران در برابر آن جبهه گرفتهاند نامناسب نیست. او در گزارش خود اشاره می کند که صفحه نمایش AMOLED خمیده میتواند تحول عظیمی را در دنیای صفحه نمایش موبایلی به وجود آورد.

F_006_Dynamic2_Black-610x424.jpg

بزرگترین مزیت این نوع صفحه نمایش ها در این است که امنیت کاربر را بهبود میدهند و بازتاب صفحه نمایش را کاهش میدهند. این نوع صفحه نمایش زمانی که در اطراف شما نور کافی باشد کنتراست را بسیار بهبود میدهد و صفحه نمایش را بسیار خوانا خواهد کرد. اما براقیت صفحه نمایش کم شده است زیرا سامسونگ مجبور بوده تا از پلاستیک به جای شیشه برای این صفحه نمایش خمیده استفاده کند.
به هر حال این گوشی تنها برای کره جنوبی معرفی شده است و به طور حتم جانشین آن که در آینده برای کشورهای دیگر معرفی خواهد شد تغییرات اساسی بیشتری را نسبت به این گوشی خواهد داشت. نظر شما در مورد این نوع صفحه نمایش چیست؟

منبع: GSM.IR


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا