صفحه کلیدی هوشمند برای گیمرها

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
634.jpg

کاراگاه گجت:این روزها هر گروه از کاربران کامپیوتر، تجهیزات خاص خود را در اختیار دارند تا به این ترتیب کاربری آسان تری داشته باشند. یکی از این رده های کاربری گیمرها هستند که شرکت های تولیدکننده مطرحی برای این گروه به تولید تجهیزاتی مانند ماوس و کیبورد و.... پرداخته اند. یکی از این شرکت های تولیدکننده هم RAZER است که صفحه کلیدهای جدیدی برای کاربران گیمر طراحی و به بازار عرضه کرده است.
صفحه کلیدRazer DeathStalker Ultimate از جدیدترین و هوشمندترین نمونه های تولیدی شرکت Razer است.
این تبلت دارای واسط کاربری قابل تغییر RAZER است. واسط کاربری قابل تغییر در حقیقت یک ترک پد LCD قابل تنظیم و کلید های LED است که همگی قابل تنظیم هستند. با استفاده از این قابلیت، صفحه کلید معمولی به یک صفحه کلید مخصوص بازی که دارای ۱۰ کلید لمسی پویا است، تبدیل می شود که هر کلید را می توان برای انجام اعمال و دستورات خاصی تنظیم کرد.
کلیدهای لمسی LED همچنین توانایی نمایش تصویر دلخواه به وسیله  نرم افزار Razer Synapseو2/0 را نیز دارند که بر زیبایی صفحه کلید می افزاید و البته کار با آن ساده تر می شود.
پنل LCE که زیر دکمه های این کیبورد قرار دارد نیز از نوع دو حالتی است. حالت اول اطلاعات مهم و حساس بازی را نمایش می دهد، مثلا آسیبی که کاراکتر دیده یا شمارش معکوس برای اتفاقات داخل بازی، استفاده دیگر نمایش یک نرم افزار خارجی مثل Youtube یا سایر شبکه های اجتماعی است که به کاربر کمک می کند که همزمان با بازی، با دوستان ارتباط داشته باشد و کارهای دیگری غیر از بازی هم انجام دهد. در حالت دوم این پنل به یک تاچ پد (صفحه لمسی) چند انگشتی تبدیل می شود. دقت تاچ پد بسیار بالاست و از اشاره های دست هم پشتیبانی می کند. حالت دوم راهی برای کنترل ساده بازی یا دسك تاپ کامپیوتر است.
ریزر همزمان با رونمایی این صفحه کلید، یک صفحه کلید دیگر هم برای بازی ها رونمایی کرد، مدل DeathStalker ساختار یک صفحه کلید عادی را حفظ کرده با این تفاوت که کلیدهای عدد جای واسط کاربری قابل تغییر را گرفته اند. همان طراحی و قابلیت های جالب دث ستاکر آلتیمیت در این صفحه کلید هم وجود دارد. همان ۱۰ کلید قابل تنظیم که می توان همزمان همه آنها را فشار داد و نرم افزار جالب سینپس، همه در این مدل هم وجود دارد. قیمت این صفحه کلید ۲۴۹ دلار آمریکا اعلام شده است.

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا