صفر کردن تایمر Rapidshare با یک ترفند ساده !

P@rtiz@n

P@rtiz@n

ريزه ميزه تالار
مدیر بازنشسته
یکی از مشکلاتی که گریبانگیر اکثر کاربران اینترنت است ، دانلود فایل های آپلود شده در Rapidshare است. سایت Rapidshare.com را میتوان بزرگترین آپلود سنتر و محل اشتراک فایلها دانست. اما محدودیت های متعددی که در سرویس رایگان این سایت وجود دارد ، دانلود فایلها توسط کاربران را بسیار آزار دهنده کرده است. عدم استفاده از دانلود منیجر ، محدودیت های زمانی دانلود ، تایمر طولانی مدت و معطلی کاربران و… از محدودیت های موجود در سرویس رایگان راپیدشیر هستند که راه حل آنها نیز خرید اکانت پولی از راپیدشیر است. اما هم اکنون قصد داریم ترفندی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید از شر یکی از این محدودیت ها خلاص شوید! با استفاده از این ترفند میتوانید تایمری که زمان زیادی از شما را هنگام دانلود میگرد را با یک عمل ساده در مرورگر صفر کنید و به مرحله بعدی دانلود بروید!
بدین منظور:
پس از ورود به صفحه مربوط به دانلود فایل در راپیدشیر روی دکمه Free کلیک کنید.
خواهید دید که در این صفحه تایمر شروع به کار میکند.
حال برای رفتن به مرحله بعدی دانلود و رد این مرحله بدون معطلی ، کد زیر را با دقت در قسمت Adrress Bar مرورگر خود وارد نمایید:
?????????????????????????????(javascript:alert(c=1
اکنون دکمه Enter را بزنید. خواهید دید که پیغامی با محتوای ۱ ، برای شما نمایان میشود.
آن را OK کنید. خواهید دید که بلافاصله به آخرین مرحله دانلود فایل خواهید رفت.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا