صندلی اداری كه كارمندان را شاد می كند!

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار



580.jpg




کاراگاه گجت:اين صندلي عجيب توسط دكتر پاتريك كانتسلر و بن فلوري، طراح سوئيسي بسيار فراتر از طراحي استاندارد مورد استفاده امروزي است كه در سراسر جهان توسط كارمندان استفاده مي شود.


اين صندلي موسوم به LimbIC از پشتي يا دسته برخوردار نيست و نشيمنگاه آن از دو پوسته كربني مورد استفاده در توليدات خودروي فرمول يك ساخته شده است كه همراه كاربر حركت مي كند.
اين طراحي كه در دانشگاه فناوري ماساچوست ساخته شده، بر حركات بدن تمركز داشته و به حالت بدن و همچنين استراحت آن كمك مي كند.



581.jpg

همچنين بايد كاربر يك احساس بي وزني داشته باشد كه از تاثير مثبتي بر كاركرد، خلاقيت و همچنين حالت برخوردار است.
اگرچه 60 درصد مشتريان اين صندلي 8450 دلاري را كارمندان تشكيل مي دهند اما همچنين هنرمندان، دندانپزشكان و پزشكان نيز به آن علاقه نشان داده اند.
دكتر كانتسلر اين ايده را پس از نتايج پژوهشي در مورد عوايد منفي فيزيكي و روحي نشستن طولاني بر روي صندلي عملي كرد.
تنها در سوئيس اين مشكلات باعث ضربه هاي بزرگ مالي شده و ميلياردها دلار هزينه در بر داشته و اميد مي رود كه اين صندلي تازه بتواند مشكلاتي از اين دست را رفع كند.



582.jpg



باورها بر اين است كه اين صندلي كه نام خود را از روي سيستم لیمبیک مغز كه احساس را تحريك مي كند، گرفته، اولين طرحي است كه طراحي صندلي را با علم اعصاب تركيب كرده است.


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا