طراحی سایت و بهینه سازی سایت محلی

S

sonia69

کاربر تالار
کاربر تالار
طراحی سایتی که بر مبنای بهینه سازی سایت محلی شکل گرفته باشد در تجارت الکترونیکی اهمیت به سزایی دارد. طراحی سایت تهیه شده برای تجارت الکترونیکی باید قادر باشد با توجه به موضوع تجارت شما به طور محلی و ناحیه ای در موتورهای جستجو قابل ردگیری باشد، شما با این کار خواهید توانست ابتدا کاربرانی که به منطقه و محل کسب و کارتان نزدیکتر هستند را به سمت فروشگاه و کسب و کارتان جذب کنید، به عنوان نمونه اگر شما در زمینه فروش کتاب و لوازم فرهنگی در شهر معینی مشغول به کار هستید و می خواهید سایتی با این رویکرد را راه اندازی و طراحی نمایید، طراحی سایت شما باید بتواند در مرحله نخست کاربران نزدیک به آن شهر و ناحیه را به خود جذب کند. همه این کارها مستلزم داشتن بهینه سازی سایت محلی در طراحی سایت شما است. یعنی اینکه واژه های کلیدی مورد استفاده در طراحی سایت شما باید دربرگیرنده آن شهر و ناحیه نیز باشد تا بتوانید برای موتورهای جستجو محل موردنظر را قابل شناسایی کنید. طراحی سایت و بهینه سازی سایت محلی باعث خواهد شد کسب و کارتان رونق بگیرد و به موازات آن سود بیشتری برای شما داشته باشد و از طرفی دیگر این کار بهینه سازی سایت شما را نیز آسانتر و راحتتر خواهد کرد چرا که محدوده خاصی در جستجو ها برای سایت شما فعال خواهد شد.



چگونه بهینه سازی سایت محلی را در طراحی سایت لحاظ کنیم؟

همانطور که در بالا گفته شد این کار خیلی آسان است فقط کافی است اسم شهر و ناحیه محلی استقرار کسب و کار خود را در کنار واژه کلیدی سایت تان قرار بدهید در واقع شما باید واژه کلیدی تازه ای را به همراه اسم شهر برای طراحی سایت تان تعریف کنید. بعد از این کار لازم است که واژه کلیدی انتخاب شده را در مطلب های سایت تان قرار دهید و همچنین در برچسب عکس های خود و در سرنویس های صفحه های طراحی سایت تان از آنها استفاده نمایید.

قرار دادن لینک در فوتر و نقش آن در بهینه سازی سایت محلی

یکی دیگر از موارد بسیار مهم برای بهینه سازی سایت محلی و ناحیه ای در طراحی سایت، قرار دادن لینک و آدرس در فوتر است. هر باری که لینک شما در فوتر صفحه های سایت تان تکرار می شود لینک و آدرس تجارت الکترونیکی شما در بهینه سازی سایت محلی و ناحیه ای بهتر معرفی می شود و در نزد موتورهای جستجو ارج و ارزش بسیاری پیدا می کند.

نقش گوگل business در معرفی بهینه سازی سایت محلی

قرار دادن اسم و آدرس شرکت و تجارت شما در گوگل business نیز به کاربران این امکان را خواهد داد که بتوانند محل شرکت و کسب و کار شما را در گوگل به آسانی بیایند. این کار هم بهینه سازی سایت محلی شما را بالا خواهد برد و از طرفی دیگر باعث خواهد شد اعتبار طراحی سایت شما در نزد کاربران افزایش یابد.
منبع: طراحي سايت
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا