طراحی مدار های الکترونیکی با آبرنگ نقاشی

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار

دوستانی که الکترونیک خوندند و یا در زمینه طراحی مدارهای الکترونیکی فعالیت می کنند به خوبی می دانند که طراحی پشت مدار یا PCB کار آسانی نیست . یک سری امکانات لازم داره که همون بهتر سفارش خودتون رو ببرید جمهوری و دو دستی تقدیم طراحان کنید تا چیزی که می خواهید رو تحویل بگیرید . البته بردهای هزار سوراخ نیز هستند اما خب مسیر نامشخص و نا مرتب میشه که مناسب نیست .
آبرنگ نقاشی طراحی و ساخته شده که حاوی مواد رسانای الکتریکی است به طوری که کافیست آن را روی کاغذ ، دیوار ، درب ، زمین و هر سطحی البته غیر از پوست بدن بکشید و المان هایالکترونیکی خود مثل مقاومت ، خازن ، دیود و … را به آن متصل کنید . این جوهر در دمای اتاق خشک می شود و بعدا باز می توانید مدار خود را ارتقا داده به این شکل که جوهر را روی جوهر خشک شده قبلی می کشید و به طور خودکار اتصال برقرار می شود .
این محصول سمی نیست و با ترکیبی از آب درست شده . بعد از خشک شدن با آب پاک می شه . اسم این محصول Bare Paint Conductive Paint هستش و با قیمت ۳۰ دلار به بازار ارائه شده .




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا