طراحی پوسته های جذاب و دلخواه برای مرورگر گوگل کروم توسط نصب یک افزونه

Tetris

Tetris

کاربر تالار
کاربر تالار
لحضاتی پیش می آید که در اینترنت ساعت ها به دنبال پوسته ای جذاب برای مرورگر خود می گردید و به نتیجه نمی رسید .
شرکت گوگل در یک ابتکار جالب با معرفی یک افزونه به نام My Chrome Theme به کاربران خود این اجازه را داده تا پوسته ای باب میل خود را طراحی و بر روی مرورگر نصب نمایند.
از خصوصیات این افزونه به موارد فوق می شود اشاره نمود :

1- این افزونه کاملاً رایگان است.
2- توسط تیم اصلی توسعه گوگل کروم و از طرف خود کمپانی گوگل انتشار یافته است.
3- امکان استفاده از فایل های تصویری رایج مانند فرمت jpg برای تعیین پس زمینه پوسته طراحی شده.
4- پوسته و یا همان تم ساخته شده توسط این افزونه با اکثر نسخه های مرورگر کروم سازگاری کامل دارد.
5- پس از ساختن پوسته جدید ، پوسته شما با اجازه شما در سایت mychrometheme.com ذخیره سازی می شود و دیگر دوستان شما و کاربران می توانند از آن استفاده کنند.
6- پوسته شما در اینترنت یک آدرس وب یکتا برای خود دارد و می توانید آن را در شبکه های مجازی مثل فیس بوک ، توییتر ، گوگل پلاس و … با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید.
7- ساخت پوسته های تجاری و تبلیغاتی توسط این افزونه برای شرکت و یا سایت شما آزاد است و از آن می توانید برای توسعه کار خود و تبلیغات رایگان استفاده کنید.
8- ساخت تم جدید با این افزونه نیاز به دانش برنامه نویسی و آشنایی با محیط کروم ندارد و در چند مرحله ساده با رابط کاربری فوق العاده انجام می شود.
9- افکت های مورد نیاز بر روی رنگ های انتخاب شده توسط شما برای قسمت های مختلف مانند نوار عنوان به صورت خودکار اعمال می شوند و پوسته های طراحی شده ظاهر حرفه ای به خود می گیرند.
10- و …

در این پست به آموزش کار با این افزونه می پردازیم :

1-نصب افزونه که از لینک زیر میتوانید آن را نصب نمائید :

https://chrome.google.com/webstore/detail/oehpjpccmlcalbenfhnacjeocbjdonicدر صورت دادن ارور در هنگام نصب باید آی پی سیستم خود را تغییر دهید.

2. بارگذاری تصویر دلخواه در پوسته گوگل کروم : بعد از نصب این افزونه در مرورگر خود شما به محیط طراحی پوسته گوگل کروم هدایت می شوید. در مرحله اول شما باید تصویری را برای پس زمینه زبانه جدید ( New Tab ) در این پوسته خود انتخاب کنید که از دو ابزار بارگذاری تصویر از سیستم خود و یا استفاده از وب کم برای این منظور می توانید استفاده کنید. همچنین ابزارهای جالبی نیز در این بخش برای تعیین محل نمایش تصویر شما در پس زمینه زبانه جدید و همچنین تغییر اندازه تصاویر وجود دارد.
background-new-tab.jpg


۳. سفارشی سازی رنگ پوسته کروم : در مرحله بعد نیاز است که شما پوسته کروم خود را رنگ آمیزی کنید. همه چیز خیلی ساده انجام می شود و تنها کافی است بر روی هر یک از قسمت های نمایش داده شده کلیک کنید و سپس از رنگ های نمایش داده شده یکی را برای پوسته خود انتخاب کنید. این مرحله می تواند در تعیین زیبایی پوسته شما نقش مهمی داشته باشد پس با کلیک بر روی هر یک از نشانه های نمایش داده شده و تعیین بهترین رنگ ممکن سعی کنید پوسته های حرفه ای تولید کنید. لازم به ذکر است در این قسمت شما رنگ آمیزی چهار بخش اصلی در پوسته کروم که در زیر مشاهده می کنید را تعیین می کنید.

رنگ زبانه جدید باز شده
رنگ زبانه های قبلی
رنگ پس زمینه زبانه ها
رنگ پس زمینه مرورگر

در تصویر زیر می توانید نگاهی به مرحله دوم یعنی رنگ آمیزی پوسته گوگل کروم بیندازید. همانطور که می بینید افکت های مورد نیاز برای نمایش سه بعدی و توپر زبانه ها و دیگر بخش ها به صورت خودکار اضافه می شوند.
color-theme-chrome.jpg
۴. استفاده و اشتراک گذاری پوسته جدید : در مرحله آخر طراحی پوسته کروم لازم است که شما نامی را برای پوسته جدید خود انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی گزینه Install Theme می توانید از تم جدید ساخته شده خود در مرورگر کروم خود استفاده کنید. همچنین همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید آدرس یکتایی برای پوسته شما نمایش داده می شود که با اشتراک گذاری آن با دیگر دوستان خود می توانید امکان استفاده از این پوسته را به آن ها نیز بدهید.

save-share-theme-google-chrome.jpg

امیدوارم با ساخت پوسته هایی دلخواه برای مرورگر خود از گشت و گزار در اینترنت بذت ببرید :)



 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا