عاقبت دعوت فیسبوکی یک دختر از دوستانش!! (+عکس)

  • شروع کننده موضوع Jason Statham
  • تاریخ شروع
Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
عاقبت دعوت فیسبوکی یک دختر از دوستانش!! (+عکس)

L136801683620-1.jpg


والدین این دختر ۱۶ ساله به همراه پسر ۱۲ ساله خود به یک سفر کوتاه در آخر هفته رفته و به دختر نوجوانشان اجازه دادند در غیاب آنها از چند تن از دوستان خود را به صرف پیتزا در خانه دعوت کند ولی کوین و لسلی نورمن حساب آن را نکردند که دختر نوجوانشان در صفحه اجتماعی فیس بوک و توئیتر به صدها نفر دعوت نامه به همراه آدرس و کد پستی کامل ارسال میکند.

0970164001368016835_parsnaz_ir-1.jpg

به گزارش پارس ناز خانه آنها که حدود 350هزار پوند ارزش داشت، پس از هجوم صدها نوجوان در آن تبدیل به مخروبه شد و4هزار پوند خسارت به جا گذاشت! در این مهمانی، اتاق خواب های خانه مورد کاوش و غارت قرار گرفته، اموال خانه از پنجره به بیرون پرتاب و کمد لباس ها خالی و وسایل تزئینی خانه همه شکسته شده بودند.

0031290001368016836_parsnaz_ir-1.jpg

روغن پخت و پز، سس تند، خردل، آرد همه در خانه ریخته شده بود و حتی این نوجوانان در پشت بام شروع به رقص و پایکوبی کرده بودند. با وجود اینکه والدین این دختر به نام برودی ،دخترشان را بخشیدند ولی به نظر نمی رسید او چندان از خرابکاری خود پشیمان باشد، چرا که پس از آن در صفحه اجتماعی خود دوباره مطلبی منتشر کرد و نوشت: خانه مان تقریبا خراب شد، ها ها!

پارس ناز

 
GreaT VampirE

GreaT VampirE

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
پاسخ : عاقبت دعوت فیسبوکی یک دختر از دوستانش!! (+عکس)

خسته نباشن همشون:دی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا