عرضه نخستین اسمارت فون موزیلا با سیستم عامل فایرفاکس

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
677257a07b4407ef802ac892fbd1866e.jpg

موزیلا به‌ آرامی‌ در حال وارد کردن سیستم‌عامل فایرفاکس به بازارهای جدید است.
این شرکت قبلاً هم اعلام کرده بود که اول به‌سراغ بازار هند می‌رود. امروز این شرکت اعلام کرد که این هفته، اولین اسمارت‌فون خود با سیستم‌عامل فایرفاکس را در هند عرضه خواهد کرد.گوشی Cloud FX، توسعه داده شده توسط Intex Technologies دارای یک نمایشگر 3.5 اینچ، پردازنده یک گیگاهرتز و دوربین دو مگاپیکسل است.

حافظه داخلی دستگاه تا 4 گیگابایت قابل ارتقا است و امکان پشتیبانی از دو سیم‌کارت را نیز دارد. دارای بلوتوث و WiFi نیز هست. موزیلا چند سرویس مونیتورینگ اطلاعات و پشتیبانی چند زبان از جمله هندی و تامیل را به این گوشی افزوده و از طریق وبسایت Snapdeal.com به‌فروش خواهد رسید.در ژوئن گذشته، اینتکس گفت که این گوشی به قیمت 2000 روپیه (معادل 33 دلار) عرضه خواهد شد و مشتریان آن، کسانی است که برای بار اول قصد دارند از اسمارت‌فون استفاده کنند. این بخش بازار، بخشی است که موزیلا همواره گوشه چشمی‌به آن داشته است.

در کنار این اسمارت‌فون ارزان، قرار است دستگاه‌های میان رده و رده بالایی نیز توسعه داده شوند که با سیستم‌عامل فایرفاکس کار می‌کنند. به‌نظر موزیلا، اگر فعلاً بازاری برای این پلتفرم باشد، در بخش پایین رده است.سیستم‌عامل فایرفاکس در این بازار رقابت سختی را در پیش دارد.

به هر حال، نوکیا همچنان به تولید گوشی‌های Asha و Nokia X ادامه می‌دهد و قصد دارد گوشی‌های لومیا ارزان نیز تولید کند. دستگاه‌های اندروی ارزان همه‌جا هست و تازه‌واردهایی مانند ژیائومی‌با دستگاه‌های بسیار خوب و رقابت کننده‌ای در حال ورود به این میدان هستند. اگر فایرفاکس بخواهد جایی در این بازار برای خود باز کند، با چنگ و دندان باید تلاش کند!

منبع: ترنـجی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا