عرضه پلی استیشن 4 قبل از ایکس باکس 720

Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
113.jpg



قبلا اخباری منتشر شده بود که بر طبق آن شرکت مایکروسافت در کریسمس ۲۰۱۳ نسبت به معرفی نسل بعدی ایکس باکس یا همان ایکس باکس ۷۲۰ اقدام خواهد کرد، و هم اکنون براساس آخرین اخبار منتشر شده شرکت سونی برنامه هایی برای عرضه نسل بعدی پلی استیشن یا پلی استیشن ۴ فبل از معرفی ایکس باکس جدید دارد. این خبر از طریق وبسایت vg247 منتشر شده و منبعی در شرکت سونی اعلام کرده که آنها این هدف را دارند تا کنسول PS4 خود را قبل از ایکس باکس مایکروسافت وارد بازار کنند.
ظاهرا سونی اعتماد به نفس لازم برای انجام این هدف خود را دارد و در حال کار برای انجام یک کنسول اختصاصی است تا حداقل برای ۲ سال بعنوان کنسولی فوق العاده در بازار باشد. البته هنوز مشخص نیست که این اتفاق دقیقا چقدر زودتر از ورود ایکس باکس انجام خواهد شد.به همین دلیل بنده پیگیر هستم و اطلاعات روز این دو کنسول رو به حضورتون میرسونم.در حال حال من از کنسول خوشم نمیاد و بیش تر تمایل به اخبار PC دارم و اخیرا هم که شنیدم برای PC می خواهند کینکت بسازن خیلی خوشحال شدم.
 
P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
پاسخ : عرضه پلی استیشن 4 قبل از ایکس باکس 720

به نقل از شبکه های جهانی و پایگاه خبری تحلیلی گیم اسپات،کنترلر های نسل بعدی کنسول های خانگی سونی یعنی PlayStation 4 از تکنولوژی بالایی برخوردار است و قرار است این بار روی همه ی رقیب هایش را در ایده و خلاقیت کم کند. کنترلر های کنسول بعدی سونی دارای یک تکنولوژی بیومتریک است که می تواند اطلاعاتی از بدن کاربر یا بازیکن به دست آورد و اطلاعاتی همانند : ضربان قلب و دمای بدن را پردازش کند. هنوز دقیقا مشخص نیست این داده ها به چه منظور پردازش می شوند.

از دیگر امکانات کنترلر های جدید PlayStation 4، یک صفحه نمایش از نوع LCD یا کریستال مایع است که بر روی این کنترلرهاست، کنسول Nintendo Wii U قبلا مشابه این کار را انجام داده است.
این کنترلر های شوک دار باز هم قرار است در آینده ی نزدیک همه را هیجان زده کنند و حتما این بار بازی کردن با این کنترلر های هوشمند، لذتی منحصر به فرد خواهد داشت.
26.png

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا