علت انفجار گلکسی اس ۳ : باتری غیر استاندارد !

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
این خبر را در راستای خبر اول که مبنی بر منفجر شدن گلکسی اس ۳ یک دختر و زخمی شدن وی که منجر به سوختگی درجه ۳ این دخترک شده بود برای دوستان خوب گویا آی تی پوشش می دهم.( پیش از مطالعه این خبر بد نیست نگاهی داشته باشید به : Galaxy S III منفجر شد و یک دختر ۱۸ ساله زخمی گشت ! )
gsmarena_00148-1.jpg
در ابتدا این خبر برای برند کره ای سامسونگ و مشتریان این برند بسیار شوک آور بود ؛ برند سامسونگ وعده داده بود که این موضوع را سریعا پیگیری کند و پس از تکمیل تحقیقاتش دلیل اصلی بروز این حادثه تاسف بار را اعلام نماید.حال پس از گذشت چند روز از این حادثه ؛ گویی خبر می رسد که تحقیقات این برند تکمیل گشته است و سرانجام برند سامسونگ نتیجه تحقیقات خود را اعلام کرده است. برند سامسونگ در گزارش منتشر شده خود در رابطه با علت بروز این حادثه ؛ نوشته است که : “برند سامسونگ علت اصلی بروز این حادثه را استفاده از باتری غیر رسمی می داند”.برند سامسونگ مدعی شده است که باتری موجود در اسمارت فون این دختر ؛ باتری متفرقه و غیر شرکتی بوده است.نکته ای که تا به حال مبهم است این است که آیا این باتری غیر رسمی و متفرقه به صورت آگاهانه توسط صاحب این اسمارت فون خریداری شده است ؟ یا از ابتدا به صورت غیر مجاز داخل این اسمارت فون موجود بوده است و به فروش رفته است ؟
» منبع : gsmarena «
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا