علی دایی سر مربی پرسپولیس شد...

  • شروع کننده موضوع Technical
  • تاریخ شروع
Technical

Technical

لاغر تالار
Banned
علی دایی با پرسپولیس به توافق رسید
519a4ebe7d458-1.jpg


پس از مطرح شدن نام علی دایی به عنوان یکی از نامزدهای سرمربیگری پرسپولیس، مذاکراتی بین طرفین صورت گرفت و در نهایت ظهر یکشنبه مقرر شد هدایت تیم فوتبال پرسپولیس به این مربی سپرده شود. این اتفاق در حالی رخ داد که قبل از این مسئولان باشگاه اعلام کرده بودند از بین محمد مایلیکهن و منصور ابراهیم زاده یکی به عنوان سرمربی فصل آینده سرخپوشان معرفی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، درحالیکه طی روزهای گذشته شانس سرمربیگری منصور ابراهیمزاده و محمد مایلیکهن در پرسپولیس بیشتر از سایر گزینهها بود، شب گذشته محمد رویانیان با علی دایی مذاکره تلفنی داشت که در این مذاکره دایی موافقت خود را برای پذیرش سرمربیگری پرسپولیس اعلام کرد. این مذاکرات صبح امروز یکشنبه هم ادامه داشت و در نهایت علی دایی به توافق اولیه با پرسپولیس دست پیدا کرد. در این خصوص مذاکرات نهایی بین طرفین در حال برگزاری بوده و مراحل تنظیم قرارداد در حال انجام است. علی دایی در حالی به عنوان نزدیکترین گزینه برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس معرفی شده است که مسئولان این باشگاه قبل از این مذاکراتی را با محمد مایلی کهن، حمید درخشان، برانکو ایوانکوویچ، زلاتکو کرانچار، افشین پیروانی و ... انجام داده بود. براساس تصمیم مسئولان باشگاه قرار بود روز یکشنبه از بین محمد مایلی کهن و منصور ابراهیم زاده یکی به عنوان سرمربی سرخپوشان در فصل آینده انتخاب شود اما ناگهان قرعه به نام علی دایی افتاد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا