عمل موفقیت آمیز پیوند رحم توسط پزشکان سوئدی

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
پزشکان سوئدی گفتند که آنها عمل جراحی را برای اولین بار در زمینه پیوند رحم دو مادر در بدن دو فرزند آنها "بدون عوارض" انجام دادند.


متخصصان بیمارستان گوتنبرگ روز سه شنبه اعلام کردند: دو زن در جریان جراحی های انجام شده در روزهای پانزدهم و شانزدهم ماه جاری میلادی توانستند دو رحم را از مادران خود دریافت کنند.


بر پایه این گزارش، یکی از زنان دریافت کننده رحم، چند سال پیش به علت ابتلا به سرطان رحم مجبور شده بود که رحم خود را بردارد و دریافت کننده دوم نیز اساساً بدون رحم به دنیا آمده بود. هر دوی این دریافت کننندگان رحم در دهه 30 زندگی خود بودند.


مانس برانستورم رهبر تیم پزشکان گفت: هر دو زن در سلامت خوبی به سر می برند اما بعد از جراحی خسته هستند ولی ماران آنها به طور طبیعی راه می روند و در چند روز آینده بیمارستان را ترک خواهند کرد.


بر پایه این گزارش، پزشکان ترک سال گذشته اعلام کرده بودند که اولین عملیات پیوند رحم را با موفقیت انجام داده اند و آنها طی آن رحم یک زن فوت کرده را به یک دختر جوان پیوند زدند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا