عواقب تحریم ایران گریبان غرب را هم خواهد گرفت

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
رادیو آزاد اروپا در گزارشی با اشاره به کاهش ارزش ریال و ادعای افزایش فشارها بر اقتصاد ایران نوشت: طراحان برنامه های تحریمی قصد دارند با اعمال فشارهای مورد نیاز، ایران را بر سر مسئله هسته ای این کشور پای میز مذاکره بیاورند.


این گزارش در عین حال به سران غرب هشدار داد: اگر فشارها بر ایران بسیار زیاد شود، غرب نیز می تواند مشکلاتی را تجربه کند.


ادوارد بل تحلیلگر واحد اطلاعات اقتصادی اکونومیست معتقد است: آمریکا و اتحادیه اروپا باید بسیار محتاط باشند تا با این اقدام سهوا به خود خسارت وارد نکنند چراکه اقتصاد جهان در حال حاضر نسبت به هرگونه شوک سریع قیمت نفت کاملا حساس و آسیب پذیر است.


وی افزود: اگر تولید نفت ایران به طور کامل از بازار نفت جهان کنار گذاشته شود، این امر برای وارد کردن آمریکا به یک رکود بزرگ کافی است.


بر اساس این گزارش، خطر دیگر این است که فشار بیش از حد بر مردم عادی ایران می تواند به بازی سرزنش کردن یکدیگر میان ایران و غرب بر سر اینکه چه کسی بیشتر مسئول سختی کشیدن مردم است، منجر شود.


وی گفت: تمامی این عوامل پیش بینی در مورد اینکه کدام طرف پیروز خواهد شد را مشکل می سازد. این یک بازی دو سر باخت برای غرب و ایران است.


وی افزود: چه اکثریت جمعیت ایران ضد غرب یا ضد حکومت باشند، بدیهی است که تعیین اینکه چه کسی در این چالش پیروز خواهد شد غیرممکن است.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا