عکس جدید ترین مدل لباس جنیفر لوپز در پاریس

konkuru

konkuru

کاربر تالار
کاربر تالار
عکس جدید ترین مدل لباس جنیفر لوپز در پاریس


a6ac7cc32384fe243f8bf735f2950975.jpg




جنیفر لین لوپز با نام مستعار جِی لو (به انگلیسی: J. Lo) (زاده ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹) خواننده، بازیگر، رقصنده، تهیهکننده موسیقی، تهیهکننده تلویزیونی و طراح مد آمریکاست. جنیفر لوپز توسط مجله اقتصادی آمریکایی فوربز عنوان ثروتمندترین بازیگر لاتین تبار اهل هالیوود را به خود اختصاص داد. جنیفر لوپز در فهرست ۱۰۰ شخص پرنفوذ و اثرگذار آمریکایی لاتین تبار، توسط مجله پیپل اِن اسپانول به عنوان نفر نخست برگزیده شد.

او تا به حال با توجه به شهرت و محبوبیتش به عنوان یک ستاره برتر هنری در آگهیهای پولساز نظیر تبلیغ ادکلن و مدهای گوناگون شرکت کرده و سودهای هنگفتی را به دست آوردهاست. علاوه بر آن او به عنوان یک حامی حقوق بشر و همچنین در رابطه با واکسیناسیون اطفال در بیمارستان کودکان لس آنجلس فعال بودهاست. جنیفر لوپز کار شغلی خود را به عنوان رقصنده با بازی در مجموعه طنز تلویزیونی لیوینگ کالر[۱] آغاز کرد. پس از آن با ظهور در فیلم هیجانی و اکشن قطار پول در سال ۱۹۹۵ به سر زبانها افتاد.



0e683c6ccfefe8a12d012329a18c4649.jpg
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا