غذاهای آینده چگونه است؟

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
664.jpg

کاراگاه گجت:منابع غذایی شاید در طولانی مدت پایان نیابد اما در آینده با پیشرفت بسیار زیاد علم و فناوری نوع غذاهایی که ما خواهیم خورد عوض می شود، در ادامه مطلب با کاراگاه گجت همراه باشید تا به برخی از آن ها اشاره کنیم.




665.jpg


گوشت هایی برای سبزی خوارها

عده زیادی از افراد هستند که دوست دارند تا از غذاهای گیاهی به جای مصرف گوشت استفاده کنند. این درحالی است که برخی از ویتامین های مفید در داخل گوشت ها وجود دارد و باید آن ها را به بدن برسانیم. سویا یکی از موادی است که می تواند تا حدودی خواص گوشت را به بدن شما برساند در حالی که سبزی خوارها نیز از آن ها استفاده می کنند. در آینده اما گوشت هایی تولید خواهد شد که تمامی خواص گوشت ها را دارند و همچنین در کنار آن کاملا طبیعی و درمیان سبزی ها شناخته می شوند.



666.jpg


گوشت های آزمایشگاهی

همانطور که گفتیم به غیر از عده نه چندان زیادی که سبزی خوار هستند، باقی انسان ها از گوشت نیز استفاده می کنند. این امر باعث می شود که میزان بسیار زیادی گوشت سالانه مصرف شود و البته میزان گوشت شاید جواب گوی آیندگان نباشد. از همین رو دانشمندان به دنبال تولید گوشت های آزمایشگاهی هستند که نه تنها بتواند جای گوشت واقعی را پر کند بلکه میزان ویتامین ها درون آن نیز بسیار بالا باشد.



664.jpg


غذاهای ژنتیکی

علم ژنتیک از جمله علومی است که این روزها به سرعت در حال گسترش است و روز به روز مقاله های جدید در مورد پشیرفت های آن ارائه می شود. این روزها دانشمندان به دنبال تولید غذاهای ژنتیکی با خواص متفاوت هستند. مطمئنا غذاهای ژنتیکی، غذاهای آیندگان خواهد بود. دانشمندان به دنبال راهی هستند که بتواند بیماری های خاص را به کمک این نوع غذاها درمان کنند. برای مثال شما می توانید یک گوجه دستکاری شده را میل کنید و بدانید که این میوه می تواند با سرطان شما مبارزه کند.



667.jpg


نانوغذاها

همانطور که گفتیم غذاها به مرور حالت فناوری را به خودشان می گیرند و امکان آن وجود دارد که میزان بسیاری کوچک شوند و سریعا شما را سیر کنند. دانشمندان به دنبال آن هستند تا نانوغذاهایی را تولید کنند که بتوان به کمک آن ها در زمان بسیار صرفه جویی کرد. این غذاها همچنین از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند بیماری های خاص را در بدن شما درمان کنند
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا