غیر فعال کردن نشانگر جدید تایپ در (آفیس 2013)

  • شروع کننده موضوع Jason Statham
  • تاریخ شروع
Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
L135166846357-1.jpg



یکی از تغییراتی که در آفیس 2013 رخ داده است تغییر نشان گر تایپ است. بدین صورت که نشانگر تایپ در محیط نرمافزارهایی چون Word، دیگر تنها حالت چشمکزن معمولی ندارد و همراه با افکتی به آرامی کمرنگ و پررنگ میشود. این موضوع شاید در دید اول باعث زیبا شدن محیط نرمافزار شود اما در صورتی که شروع به تایپ کردن متنی طولانی کنید خواهید دید که این نشانگر جدید چندان هم اتفاق جالبی نیست، چرا که به هنگام تایپ سریع، از متن تایپ شده عقب میماند و حالتی کند دارد. در صورتی که به این نشانگر جدید متحرک علاقهای ندارید، در این ترفند به نحوه غیرفعال کردن آن خواهیم پرداخت.

بدین منظور :


ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید تا پنجره Run باز شود.سپس عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید تا وارد محیط ویرایشگر رجیستری شوید.


اکنون به مسیر زیر بروید :

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\15.0\Common\Graphics

دقت کنید در صورتی که کلید Graphics در زیرشاخه Common وجود ندارد بایستی خودتان این کلید را ایجاد کنید. برای این کار روی Common راست کلیک کرده و New > Key را انتخاب کنید. نام این کلید جدید را Graphics قرار دهید.پس از ورود به Graphics، در قسمت دیگر صفحه بر روی فضای خالی راست کلیک کرده و New > DWORD (32-bit) Value را انتخاب نمایید.



نام این مقدار جدید را DisableAnimation قرار دهید.حال بر روی DisableAnimation دوبار کلیک کرده و در قسمت Value data عدد 1 را وارد نموده و روی دکمه OK کلیک کنید.با اجرای یکی از نرمافزارهای آفیس 2013 خواهید دید که این نشانگر جدید غیرفعال شده است.برای فعالسازی مجدد آن کافی است به DisableAnimation مقدار 0 بدهید.


منبع پارس ناز
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا