فاش شدن تصویر مکلارن P14، جایگزینی برای 650S

N

nooshin-pr

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
c1fb73a7abbc702918fec9730f95e9bb.jpg

مدل سری سوپراسپورت آینده مکلارن، که با نام P14 از آن یاد شده اما هنوز نام رسمی آن مشخص نشده است، طراحی جلویی تند و تیزتری پیدا کرده است.
تصویری که از طریق حساب کاربری @woppum فاش شده است، نشان میدهد که در این خودرو طراحی برجسته و خاص آیرودینامیکی پیاده شده است.
این موضوع نشان دهنده تولید downforce بیشتر می باشد. Downforce فشاري است كه از طرف هوا به ماشين وارد مي شود و باعث چسبندگي خودرو به زمين مي گردد و رابطه مستقيمي با هندلينگ خودرو دارد و به عبارتي هرقدر كه downforce بيشتر باشد ماشين مي تواند پيچ ها را با سرعت بيشتري طي بكند بدون آنكه چسبندگي خود را برروی مسير مسابقه يا جاده از دست بدهد.
ورودیهای هوای جانبی آشنای مکلارن برای پنل های صاف تر ساخته شده است و سقف این خودرو کاملاً با خودرویی که در حال آمدن به بازار می باشد تفاوت دارد که این موضوع را مدیون ساختار جدید Monocage II می باشد.
هنوز مشخصات فنی خاصی برای این خودروی سوپراسپورت منتشر نشده است، اما ساختار فیبرکربنی جدید آن در تصویر زیر مشخص می باشد. فریم جدید از درب های پروانه ای (Dihedral) استفاده کرده است و اظهار شده است که دسترسی بهتری را برای مسافرین فراهم کرده است.
انتظار می رود که P14 از نسخه توسعه یافته موتور V8 توربوشارژ مکلارن استفاده کرده است. توان این خودرو بیش از مدل 675LT میباشد و صفر تا 100 این خودرو حدوداً زیر 3 ثانیه می باشد. همچنین بیشینه سرعت این خودرو از 330 کیلومتر بر ساعت پیشی می گیرد.
f00686886824baa1c0139219aebdd9d0.jpg

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا