فاکسکان می خواهد تا پایان سال ۲۰۱۵، بدل به بزرگ ترین تولید کننده محصولات هوشمند شود

  • شروع کننده موضوع d.ertebat
  • تاریخ شروع
D

d.ertebat

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
مدیر کل گروه تجاری فاکسکان، آقای Terry Gou اذعان دارد که شرکتش تا پایان سال جاری، بزرگ ترین تولید کننده قراردادی موبایل، تبلت و کامپیوتر شخصی خواهد شد. لازم به ذکر است که این شرکت هم اکنون عنوان بزرگ ترین تولید کننده محصولات الکتریکی را در دست دارد.وی که در تایوان و در مقر اصلی این کمپانی با سهام داران جلسه داشت، عنوان کرد که این شرکت اکنون بزرگ ترین تولید کننده محصولات اپل به شمار رفته و از سوی دیگر کار طراحی و ساخت را نیز برای کمپانی های بلند پایه ای همچون سونی، بلک بری، هوآوی، لنوو و شیائومی انجام می دهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گروه تجاری فاکسکان که در چین با نام Hon Hai Precision شناخته می شود، دهمین شرکت بزرگ از لحاظ وسعت و تعداد کارکنان در جهان است. گزارش می شود که گروه تجاری مورد بحث اکنون دارای ۱.۲ میلیون کارمند بوده که در کارخانه ها و دفتر هایش در حال کار هستند.شاید برایتان جالب باشد که فاکسکان، سه نوع کنسول گیمینگ برتر را که شامل اکس باکس، پلی استیشن و همچنین Wii U می شوند را نیز تولید می کند. از سوی دیگر تبلت کیندل از آمازون نیز توسط همین سازنده ی تایوانی اسمبل می گردد.

گروه تجاری فاکسکان اکنون کارخانه های بسیاری در چین دارد اما کشورهای چک و برزیل نیز جز مکان هایی هستند که این گروه تجاری در آنجا نیز کارخانه هایی را احداث نموده و گفته می شود اکنون نیز در حال گفتگو با گروه تجاری Adani برای تاسیس کارخانه هایی در کشور هند است. شایع شده که فاکسکان در هند صرفا می خواهد موبایل های اپل و شیائومی را تولید نماید.

Terry Gou البته خود اذعان دارد که اپل با سایر تولید کنندگان نیز همکاری می کند و امیدوار است شرکت آمریکایی، صرفا قیمت نهایی تولید به ازای هر واحد را ملاک خود قرار ندهد. وی همچنین خوشبین است که فاکسکان، همواره تولید کننده اکثریت محصولات اپل خواهد بود. او همچنین گفت که شرکتش از زمان تولید اولین آیفون، همکاری تنگاتنگی را با شرکت ساکن کوپرتینو آغاز نموده. لازم به ذکر است که سازندگان دیگری نظیر Pegatron و Wistron از جمله سایر اسمبل کنندگان محصولات اپل به شمار می روند.



قیمت سانترال
 
Real Feeling

Real Feeling

پسر دایی
کاربر فعال
خخخخخخخ فقط یه چینیه که تو توهمات به سرمیبره چون غول های بزرگ تکنولوژی همچین اجازه ای نمیدن سامسونگ سونی ال جی و هواوی با قیمت پائیین ترشون بازار جهانی رو گرفتن :)
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا