فراسو وارد بازار تبلتهای اندرویدی میشود

H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
4da4c0c59ba52ecd40d2cc0712906e69_XL-1.jpg
فراسو تبلت




فراسو، شرکت خوش نام ایرانی که به دلیل ارائه لوازم جانبی کامپیوتر در بازار کشور، معروف است، قصد دارد وارد بازار تبلتها شود. این کمپانی در فاز اول یک تبلت 7 اینچی را نیز بصورت محدود وارد بازار نموده است.





فراسو نیز به جمع عرضه کنندگان تبلتهای اندرویدی با برند داخلی پیوسته است. این کمپانی که عقبه بسیار خوبی در زمینه عرضه لوازم جانبی کامپیوتر دارد و چند وقتی است که در زمینه تولید گیرندههای دیجیتال تلویزیون نیز فعالیت میکند، حالا قصد دارد حضور پر رنگی را در بازار تبلتها تجربه کند.

امروز فراسو جمعی از علاقمندان محصولات این شرکت که از طریق فراخوانی در شبکه اجتماعی داوطلب شده بودند را گرد هم آورده بود تا با مطرح نمودن سوالات مختلف مرتبط با تبلت و جمع بندی نظرات آنها، تبلتهای آینده خود را بهبود بخشد. فراسو چندی پیش یک مدل تبلت با نام Fast 711 را بصورت محدود و از طریق فروشگاههای لاوان وارد بازار کشور کرده است تا پس از جمعآوری بازخوردهای بازار، سری جدید تبلتهای خود را در مدلهای متنوع وارد بازار کند.

faraso_tablet_01_zoomitb99f764459-1.jpg
faraso_tablet_02_zoomit6d412779a2-1.jpg
faraso_tablet_03_zoomit50ef4b8999-1.jpg
faraso_tablet_04_zoomitbe572ff579-1.jpg
faraso_tablet_05_zoomit4b6fd6c45a-1.jpg
faraso_tablet_06_zoomit54da90e0e2-1.jpg

نماینده زومیت نیز در جلسه امروز فراسو حضور داشت و از این رو شانس آن را پیدا کردیم تا با مدیران ارشد فراسو در باره برنامه آنها برای عرضه تبلتهای مختلف صحبت کنیم.
فراسو از حدود یک سال پیش کار و تحقیق بر روی تبلتها را آغاز کرده است و اولین محصول این شرکت یک تبلت 7 اینچی با نام Fast 711 است که بصورت محدود نیز وارد بازار کشور شده است. این تبلت از پردازنده 4 هستهای مبتنی برمعماری Cortex A9 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و گرافیک Mali-400MP، حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایت، حافظه رم 1 گیگابایت، صفحه نمایش 7.85 اینچ با رزولوشن 768 در 1024 پیکسل، وای فای، GPS، بلوتوث، دوربین 1.9 مگاپیکسل در پشت، دوربین 0.3 مگاپیکسل در جلو و سیستم عامل اندروید 4.2.2 بهره میبرد.. فراسو قیمت 550 هزار تومان را برای این تبلت در نظر گرفته است. تبلت Fast 711 بسیار باریک به نظر میرسد و بدنه نقرهای رنگ پلاستیکی آن نیز به شکلی ساخته شده است که اثر انگشت بر روی آن باقی نمیماند.
فراسو احتمالا اولین تولید کننده واقعی تبلت در کشور نیز خواهد بود چرا که این شرکت تجهیزات مربوط به تولید و اسمبل تبلت را در کارخانه خود راه اندازی نموده است و قصد دارد تبلتهای آینده خود را در کشور تولید کند. البته اکثر قطعات تبلتها مانند تراشهها توسط کارخانههای خارجی تامین خواهند شد، اما تولید نهایی محصول در داخل کشور انجام میشود.
یکی از مشکلات اصلی تبلتهای چینی و غیربرند موجود در کشور مربوط به عدم پشتیبانی صحیح نرم افزاری است، در همین راستا ما از فراسو در باره برنامه این شرکت برای پشتیبانی نرم افزاری سوال کردیم و آقای سیاوش رشیدی، مدیر زنجیره تامین این شرکت در پاسخ گفتند: «ما یک تیم برنامه نویسی اندروید را تشکیل دادهایم تا نسبت به توسعه و تولید اپلیکیشنهای بومی و همچنین ارائه بسته بروز رسانی هسته اندروید اقدام کنند.»
فراسو در فاز اول بسته بروز رسانی اندروید برای تبلتهای خود را از طریق وب سایت شرکت، ارائه خواهد کرد، اما این شرکت قصد دارد تا در آینده دریافت بسته بروز رسانی را بصورت خودکار و از طریق خود دستگاه میسر کند. اگر فراسو قادر به انجام چنین کاری شود، احتمالا اولین کمپانی ایرانی در این زمینه خواهد بود.
فراسو قصد دارد در ماه آینده نسخه 3G تبلت 7.8 اینچی خود را با نام Fast 717 روانه بازار کشور کند. از جمله امکانات نرم افزاریی که تا اینجای کار فراسو نسبت به توسعه آنها اقدام نموده است میتوان به سه اپلیکیشن گزارش آب و هوا، نیوز گردی، فروش لاوان و یک نرم افزار دنبال کننده 3G اقدام کرد که کاربر از طریق آن قادر خواهد بود در صورت گم شدن یا دزدیده شدن تبلت خود، از طریق اینترنت و از راه دور به اطلاعات خود در تبلت دسترسی داشته و حتی آن را از طریق GPS ردیابی کند.


زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا