فروش نخستین محموله تختال فولاد خوزستان در رینگ فلزات

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
صبح امروز برای نخستین بار تختال فولادی (اسلب) فولاد خوزستان در رینگ فلزات بورس کالا به قیمت پایه هر کیلوگرم هزار و 380 تومان عرضه شد که به طور میانگین به قیمت هر کیلو هزار و 486 تومان فروخته شد که این آمار نشان می دهد، در جریان رقابت قیمت آن 100 تومان افزایش یافته است.


بر اساس این گزارش، 18 هزار تن تختالی که امروز به صورت فروش سلف روی میز فروش قرار گرفت، با تقاضای بیش از دو برابری یعنی 39 هزار تنی روبه رو شد که فروشنده به همان میزان عرضه (18 هزار تن) معامله کرد.


همچنین، زمان تحویل این محموله 30 آبان ماه خواهد بود.


به گزارش فارس،  این عرضه با موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت و کمیته فولاد انجام شد و قرار است در نخستین گام فولاد خوزستان 20 درصد از کل تولیدات خود را در بورس کالا عرضه کند و به مرور حجم آن را افزایش دهد.


همچنین، پیش از این مهرزاد نامداری معاون عملیات و نظارت بورس کالا از تکمیل چرخه عرضه محصولات فولادی در بورس با اضافه شدن تختال فولادی (اسلب) خبر داده بود.


از این پس خریداران فولاد که تولید کنندگان هستند، می توانند کلیه نیاز خود را از بورس تهیه و تحلیل مناسبی نسبت به قیمت ها انجام دهند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا