فعال کردن زبان فارسی در iOS 6

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
فارسی سازی iOS 6 چه قسمت هایی را شامل می شود؟


به دلیل نوپا بودن این طرح جدید انتظار نمی رفت که زبان کلیه ی منوهای آی دیوایس در iOS 6 به معادل فارسی تبدیل شود و این طور هم نشد. اما با فعال کردن زبان فارسی ، تمامی اعداد دستگاه شما و دفترچه تاریخ آیفون به صورت فارسی در خواهد آمد. برای واضح تر شدن این موضوع مثالی می آورم. در صفحه لاک اسکرین ساعت و تاریخ به فارسی نوشته می شود. دامنه ی ir. به دکمه ی “.” صفحه کلید شما اضافه می شود. به جای نوشتن مثلاً Monday یا Yesterday جلو پیام ها از معادل فارسی دوشنبه یا دیروز استفاده می شود و …

چگونه زبان فارسی در iOS 6 را فعال کنیم؟

مرحله اول – برای این کار همانطور که از ابتدا مطالعه کردید اگر هم اکنون دستگاه شما مجهز به iOS6 نیست باید سیستم عامل آی دیوایس خود را به iOS 6 بروزرسانی کنید که ما آموزش نصب iOS 6 را در مقاله ای برای شما کاربران عزیز به همراه لینک های دانلود ارائه دادیم.مرحله دوم - به منوی General دستگاه خود رفته و از پایین صفحه گزینه ی International را انتخاب نمایید.


مرحله سوم - در منوی International برروی گزینه ی Region Format رفته و آن را انتخاب کنید و از میان فرمت های ارائه شده پلتفرم Persian را انتخاب کنید.



مرحله چهارم - پس از انتخاب ناحیه Persian در لیست ارائه شده ، کشور ایران را انتخاب کنید.به این ترتیب با تغییر تنظیمات ناحیه ای دستگاه، اعداد و ساختار نمایش تقویم را به فارسی تبدیل می کنید. امیدواریم در نسخه بعدی iOS اپل زبان فارسی را به قسمت Language نیز اضافه کند، زیرا با اضافه شدن این امکان هنوز هم جای خالی این زبان و صفحه کلیدش در آیفون و سایر آی دیوایس ها خالی است.

منبع : tortak.com
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا