فناوری هیبرید در خودروی لکسوس LCF

K

k-aria

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
2e49f08a97b202ab530e2415f9a6fa83.jpg

مدل LC500 با قدرت ۴۷۶ اسب بخار و موتور V8 و مدل LC500h با توان ۳۵۴ اسب بخار و موتور V6 به همراه موتور الکتریکی و سیستم هیبریدی در پاییز آینده در انگلستان عرضه شود. رقبای این خودرو شامل پورشه ۹۱۱، جگوار F-Type، مازاراتی GT و BMW سری ۶ می باشند.

این خودرو با هدف صریح برجسته کردن اعتبار اتومبیل های اسپورت لکسوس و تمرکز بر روی قابلیت دینامیکی توسعه داده شده است. هرچند کوجی ساتو، مهندس ارشد لکسوس، در جریان بودن چنین پروژه ای را رد کرد اما تصدیق کرد اگر پروژه تایید گردد فناوری هیبریدی بسیار هیجان انگیز خواهد شد.
ساتو اظهار کرد: تمامی افراد در انتظار مدل F هستند، اما در حال حاضر نتوانسته ایم در مورد تصمیم قطعی بگیریم. نکته جالب این است که پورشه در حال توسعه یک خودروی اسپورت با توان الکتریکی می باشد، و BMW i8 نیز از این فناوری بهره برده است بنابراین زمان موتورهای بزرگ با توان های بیشتر به سر رسیده است. مدل هیبریدی بسیار ایده گیرا و جالب توجه ای می باشد. گشتاور ناگهانی که توسط موتور الکتریکی فراهم می گردد بسیار سریعتر و منحصربفرد می باشد و حس متفاوتی را در مصرف کننده بوجود می آورد.
لکسوس پیشگام در فناوری هیبریدی است و شاید وظیفه نشان دادن قابلیت های بیشتر سیستم هیبریدی برروی دوش ما می باشد. من فکر می کنم تجربه رانندگی متفاوت و منحصربفردی خواهد بود. بنابراین شاید LC500h خودرویی باشد که الزامات مورد نیاز برای اتومبیل های سریع تر را اقناع کند.
لکسوس ادعا می کند صفر تا 100 LC500h کمتر از ۵ ثانیه و LC500 کمتر از ۵/۴ ثانیه می باشد.

منبع:اجاره ماشین کهن گشت آریا
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا