فناوری nfc و باز کردن قفل در

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
1.jpg



اگر از خواننده های نارنجی باشید حتما با تکنولوژی NFC آشنایی دارید. و به نظر می رسد این فناوری روز به روز نقش بیشتری در زندگی ما بازی خواهد کرد. این بار شرکت قفل سازی Yale قصد دارد برای بالا بردن امنیت و راحتی بیشتر، از این تکنولوژی در باز کردن قفل در استفاده کند.

شما میتوانید با استفاده از گوشی موبایلتان به راحتی قفل در را باز و بسته کنید. فقط کافی است موبایلتان را در نزدیکی قفل گرفته و منتظر پاسخ بمانید. NFC با استفاده از تکنولوژی کلیدهای الکترونیکی، اطلاعات را از گوشی به قفل فرستاده و در صورت تائید، قفل مورد نظر باز میشود.

به گفته ی طراحان این محصول، برای استفاده از این قفل ها کار دشواری پیش رو ندارید، فقط باید اپلیکیشن مخصوص آن را روی موبایل خود نصب کنید و مطمئن باشید راه امنی برای این کار در نظر گرفته شده است.

البته باید بدانید که هنوز هیچ اطلاعاتی برای فروش جزئی آنها در دسترس نیست و فعلا هم مدل های محدودی از تلفن های همراه به NFC مجهز هستند. بنابراین اینطور که به نظر می آید در حال حاضر انگیزه زیادی برای استفاده ی هرچه زود تر از این محصول وجود ندارد.​

منبع : http://www.narenji.ir/3305
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا