فیس بوک به میدان مرورگرها وارد می شود

  • شروع کننده موضوع killer666
  • تاریخ شروع
killer666

killer666

demon is back
مدیر بازنشسته
فیس بوک در صدد است با خرید مرورگر "اپرا" در میدان رقابت مرورگرهای برجسته جهان وارد شود.
خبار رسیده حکایت از خرید بزرگ دیگری در عرصه فن آوری و اطلاعات دارد. خریدی که به ادغامی بزرگ خواهد انجامید و باید برای مشاهده نتیجه و موفقیت آن به آینده چشم دوخت.
حالا فیس بوک به دنبال خرید یک مرورگر رفته است. نام این مرورگر اپرا است. هنوز جزئیات دقیقی از این خرید منتشر نشده است.
فیس بوک با این خرید به دنبال رقابت با مرورگرهای شرکت های بزرگی چون : مایکروسافت، گوگل، اپل و موزیلا خواهد بود.
اپرا که از مرورگ های موفق در جهان بوده، همیشه در تعقیب مروگرهای این شرکت ها بوده است. اپرا این روزها طرفداران زیاد و پرو پا قرصی را برای خود در اقصی نقاط جهان دست و پا کرده است.


بر اساس آمار منتشر شده مرورگر اپرا پنجمین مرورگر جهان است . اینترنت اکسپلورر، کروم، فابرفاکس و سافاری پیش از این مرورگر قرار دارند. البته نسخه اپرا برای گوشی های هوشمند موفق تر ظاهر شده و کاربران زیادی را یه استفاده از آن جلب کرده است. فیس بوک هنوز به طور رسمی این خرید را تایید نکرده است. دلیل اصلی این خرید هم به طور کامل و دقیق مشخص نیست؛ اما کارشناسان معتقدند که فیس بوک با این خرید به دنبال توسعه فعالیت و بیشتر دیده شدن دنیای در ارتباطات و فن آوری است. حضور فیس بوک هم اکنون هم در میان مردم جهان و بخصوص جوانان بالاست. اما فیس بوک به حضور بیشتر در گوشی های هوشمند و تبلت ها می اندیشد. حضوری که اگر محقق شود به معنای: فیس بوک اینجا، آنجا، همه جا است. در چند هفته گذشته خریدهای فیس بوک سر و صدای زبادی به پا کرد. اینساگرم نمونه ای از این خریدهاست.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا