قاب های دیجیتالی برای تصاویر – Kigosoft Frame Photo Editor v5.0.2

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
همه ما مطمئن خاطراتی داریم که همیشه با مراجعه به آن ها می توانیم لحظات خوش گذشته را تداعی کنیم. عکس هایی داریم که با تماشای آن ها لحظاتی خوش در ذهن ما ایجاد می شود. همین تصاویر ساده به صورتی دیجیتالی و با کمی هم ذوق و سلیقه جذاب تر شوند زمانی که ما دوباره به خاطرات بازگردیم جذابیت و شادابی که حاصل از تماشای این عکس های ایجاد می شود دوچندان خواهد شد. بیشتر ما مطمئنا عکس های کودکان که در قاب ها یا فریم های زیبا گنجانده شده اند را بارها دیده ایم و با خود فکر کرده ایم که این تصاویر چگونه ایجاد می شوند. کار زیاد سختی نیست چرا که می توان با نرم افزارهایی مانند Kigosoft Frame Photo Editor تنها با چند کلیک ساده و کمی هم ذوق و سلیقه زیباترین عکس ها را پدید آورد و برای سال ها در دفتر خاطرات دیجیتالی ثبت و ضبط نمود.
مجموعه ای از فریم ها و افکت هایی که در نرم افزار قرار داده شده اند ایده های خوبی هستند که کاربران می توانند از آن بهره بگیرند. امکانات متعدد برای ویرایش ساده ازقبیل چرخش تصاویر ، کوچک و بزرگ کردن ، Crop و … هم کمک می کنند تا کاربران بتوانند با یک تیر چند نشان را بزنند و اگر مشکلاتی در تصاویر وجود دارد با این ابزارها آن ها را ویرایش نمایند.
طرح های آماده بسیار که در سایت سازنده هم موجودند و به روزرسانی هم می شوند از نکات بسیار مهم و کلیدی در مورد این گونه ابزارها به شمار می روند. Kigosoft Frame Photo Editor با شناسایی فرمت های مختلف در تصاویر قابلیت ذخیره سازی با بهترین کیفیت ممکن و چاپ مستقیم را به کاربران می دهد. کاربران قادرند به راحتی نرم افزار را اجرا و فعال نمایند و ساده تر هم از تمامی امکانات آن بهره بگیرند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Kigosoft Frame Photo Editor:
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- وجود افکت های بسیار زیبا و جذاب
- طرح های آماده بسیار جذاب و متعدد با قابلیت به روزرسانی از سایت سازنده
- امکان استفاده چند عکس در یک فریم
- امکان اضافه کردن Comment به تصاویر
- استفاده از امکانات ساده برای ویرایش تصاویر
- قابلیت ساخت فریم های شخصی
- سازگار با فرمت های مختلف هم در ورودی و هم خروجی
- استفاده از نهایت کیفیت در خروجی
- قابلیت چاپ مستقیم تصاویر آماده شده
- امکان ارسال فریم ها از طریق ایمیل به دوستان
- ساخت گالری های آنلاین از تصاویر آماده شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد
منبع: آسان دانلود

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا