قرار دادن ویدیوهای آنلاین در آفیس 2013

ARMIN002

ARMIN002

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
یکی از امکانات جالبی که در آفیس 2013 وجود دارد امکان درج و تماشای ویدیوهای آنلاین (نظیر یوتیوب) در محیط نرم افزارهای این بسته نرم افزاری است. با استفاده از این قابلیت می توانید جذابیت بیشتری به فایل های ساخته شده توسط آفیس ببخشید. در این ترفند به نحوه استفاده از این قابلیت آفیس 2013 خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدا نرم افزار دلخواه خود از مجموعه آفیس 2013 (نظیر Word 2013) را اجرا کنید.
سپس در تب Insert بر روی Online Video کلیک کنید.
در پنجره باز شده، در قسمت Bing Video Search می توانید ویدیوی مورد نظر خود را توسط موتور جستجوی Bing جستجو کرده و پس از یافتن ویدیوی مورد نظر، آن را درون فایل خود جاسازی کنید.
در قسمت YouTube نیز می توانید مستقیماً ویدیوهای موجود در YouTube را جستجو کرده و از آن ها درون محیط نرم افزار استفاده کنید.
گزینه ی From a Video Embed Code نیز جهت استفاده از تمام سرویس های ویدیوی آنلاین است. کدی که در سایت های ویدیوی آنلاین به عنوان Embed Code یا «کد ویدیو» قرار دارد را بایستی Copy کرده و در این قسمت Paste کنید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا