كتاب جامع مطبوعات و خبرگزاري ها منتشر مي شود

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتشار «کتاب جامع مطبوعات و خبرگزاری ها» همزمان با نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها خبر داد.پدرام پاک آیین در گفتگو با فارس با اعلام این خبر، اظهار داشت: با هدف اینکه بضاعت مطبوعات و خبرگزاری های کشور در قالب یک کتاب تدوین، منتشر و ماندگار شوند به تمام نشریات و مطبوعات کشور فراخوان داده شد که از میان صفحاتی که در 6 ماهه دوم 89 و 6 ماهه اول 90 منتشر کرده اند، 4 صفحه از بهترین صفحات خود را انتخاب و در قالب فایل PDF ارسال کنند.
وی افزود: همچنین در این فراخوان از نشریات درخواست شده شناسنامه مختصری از نشریه خود را نیز در قالب 300 کلمه به زبان فارسی و انگلیسی به همراه 10 قطعه عکس تولیدی خود که در همین فاصله زمانی منتشر شده بر روی یک سی دی ارسال کنند.
پاک آیین خاطر نشان کرد: برای خبرگزاری ها نیز فراخوان مشابهی داده شده که خبرگزاری ها نیز خبرهای برتر تولیدی و عکس های منتخب تولیدی خود را برای اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی ارسال کنند.
وی یادآور شد: همچنین از خبرگزاری ها نیز درخواست شده که شناسنامه مختصری از خبرگزاری خود را به 2 زبان فارسی و انگلیسی تهیه و ارسال کنند.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: مجموع آثار ارسالی از سوی نشریات و خبرگزاری ها در قالب کتابی با عنوان «کتاب جامع مطبوعات و خبرگزاری ها» منتشر می شود و همزمان با هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها رونمایی خواهد شد.
پاک آیین با اشاره به فواید انجام چنین کاری یادآور شد: از طریق این کتاب مخاطبان نشریات و خبرگزاری  ها می توانند به صورت مدون در جریان آثار منتخب مطبوعات و خبرگزاری های کشور که در محدوده زمانی یک ساله اخیر منتشر شده اند، قرار گیرند.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عکس های تولیدی منتخب ارسال شده از سوی نشریات و خبرگزاری ها در بخش ویژه عکس در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها نیز به نمایش درخواهد آمد.
منبع : http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100855058536
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا