لانچ تایتل های Xbox One & PS4 به نفع نینتندو هم هست

M_A_Qolami

M_A_Qolami

-
مدیر ارشد تالار
با سلام


61265511787173454223-1.jpg


در مراسم گزارش مالی این شرکت آقای Iwata اظهار داشت:
دیگر شرکت ها کنسول خود را در آخر سال جاری عرضه خواهند کرد. اما نظر من اینست که آنها بر بازار گیمر های حرفه ای و با مهارت تمرکز کرده اند. بنابر این با توجه به این گفته گرچه بازار رقابت ها داغ می شود چرا که نسل جدید کنسول ها عرضه شده اند و جنگ بازی های کنسولی آغاز می شود ولی اگر هدف گیمر ها هم همین امر(در این مقطع زمانی) باشد؛ ما تعجب می کنیم.

بازی هایی که در پایان سال جاری ما برای عرضه خواهیم داشت عبارت اند از:' Super Mario 3D World,' 'Wii Party U,' 'Mario & Sonic( و Wii Fit U و 'Wii Sports Club در زمان برگزاری بازی های المپیک). همه ی اینها خانواده ها را به سمت خود جذب می کنند. هدف ما کسانی است که وی را خریداری کرده اند و از داشتن وی یو و انجام این بازی ها لذت می برند. این موضوع به روشنی متفاوت تر از سیاسیت های دیگر شرکت هاست. در نتیجه، ما به دنبال گیمر هایی هستیم که به این بخش از صنعت بازی و سبک علاقه دارند. من فکر می کنم عرضه بازی های دو کنسول دیگر(نسل بعد) به نفع ما هم هست، زیرا آنها به طور کلی انرژی جدیدی را به صنعت گیم وارد می کنند.


در حالی که در کریسمس امسال غوغای خاصی در صنعت گیم نخواهد بود و به عقیده edge و eurogamer کنسول wii u بهترین انتخاب است، مدیر نینتندو به نوعی به موضوعی اشاره می کند که آنها هم در هدف جذب بازار گیمر های حرفه ای در سال آینده در کنار نسل بعد هستند.(چیزی که نتوانسته اند با wii u به آن برسند)

M:GAME EAMG
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا