لنوو ایسر سامسونگ سونی و شرکت چینی NEO هم ویندوزفون تولید می کنند

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
“کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا” (FCC) سرانجام تولید گوشی هوشمند ویندوزی سامسونگ موسوم به Huron را تایید کرد و توضیح داد که این محصول از طریق شرکت مخابراتی Verizon وارد بازار می‌شود.

این گوشی هوشمند که مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت ساخته شده است در شرکت سامسونگ با نام SM-W750V شناخته می‌شود و مبتنی بر شبکه مخابراتی LTE فعالیت می‌کند و احتمال می‌رود که در آینده نزدیک وارد بازار شود.



گزارش منتشر شده از سوی مرکز FCC توضیحات زیادی در مورد جزییات این گوشی نداده است و تنها اعلام شده که این محصول گیرنده دو بانده Wi-Fi، آنتن Global 3G، بلوتوث و فناوری ارتباطی کوتاه‌بورد NFC را در خود جا داده است.

مرکز خبری evleaks نیز در مورد این گوشی اعلام کرده است که Huron از نظر ظاهری شبیه به Galaxy S4 ساخته شده و سیستم سخت‌افزاری تقریبا یکسان را در خود جا داده است.

این گوشی هوشمند ویندوزی رم ۲ گیگابایتی، دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی، پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را در خود جا داده است.

منیع : خبرگزاری فارس
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار


یکی از کمپانی هایی که با مایکروسافت از زمان قدیم همکاری داشته لنوو است. با این حال همکاری آنها تاکنون در بخش هایی چون کامپیوترهای شخصی، نوت بوک ها و تبلت ها دیده شده است. ولی مثل این که قرار است لنوو مانند دیگر OEM ها در زمینه ویندوزفون نیز فعالیت خود را شروع کند. مایکروسافت در کنگره جهانی موبایل اعلام کرد که شرکت لنوو یکی از شرکای این کمپانی در بخش ویندوزفون می باشد و شاید همین موضوع آغاز یک همکاری در زمینه ویندوزفون بین این دو شرکت باشد.

یک وبسایت معتبر روسی زبان نیز که در گذشته خبرهایی دقیق را منتشر کرده، اعلام کرد که در تابستان آینده شاهد عرضه اولین اسمارت فون ویندوزی کمپانی لنوو خواهیم بود. معرفی رسمی از این دستگاه در ماه آوریل می باشد.

براساس اطلاعات بدست آمده، گوشی ویندوزفون لنوو دارای صفحه نمایشی ۴.۵ تا ۵ اینچی و پروسسورهای اسنپ دراگون ۴۰۰ یا اسنپ دراگون ۶۰۰ می باشد. قیمت این دستگاه میان رده حدود ۴۰۰ دلار یا کمتر است و طبیعتا از سیستم عامل ویندوزفون ۸.۱ مایکروسافت بهره می برد.

منبع: فون آرنا
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار


چند روز پیش بود که مایکروسافت در رویداد MWC 2014 شرکای اقتصادی خود را در زمینه ویندوزفون معرفی کرد و ایسر نیز به عنوان یکی از این شرکا نام برده شد.ایسر با این که به تازگی در زمینه اسمارت فون فعالیت خود را افزایش داده و تنها برای ساخت گوشی های اندروید متمرکز است اخباری به گوش می رسد که خیلی زود کارش را با ویندوزفون آغاز کرده و در حال تولید اولین موبایل ویندوزفونی اش است.

سیستم عامل ویندوزفون در حال حاضر ۱۵ درصد بازار اسمارت فون ها را به خود اختصاص داده اما مایکروسافت به این مقدار راضی نیست و قصد دارد کاربران ویندوزفون را افزایش دهد و ایسر نیز که هدفی مشابه مایکروسافت دارد نیز با تولید موبایل ویندوزفونی هم می تواند فروش خود را بالا ببرد و هم به روند پیشرفت ویندوز موبایل کمک کند.

آلن برنز مدیر اجرایی بخش اسمارت فون و تبلت ایسر در این باره گفت:

ویندوزفون روز به روز در حال پیشرفت است و کاربران این سیستم عامل بسیار راضی هستند با این که کاربران اندروید خیلی از این سیستم عامل رضایت ندارند.

ما هم می خواهیم مثل نوکیا , اچ تی سی , سامسونگ و هواوی این ریسک را بکنیم و در زمینه ویندوزفون قدمی برداریم.

ایسر آلگرو تنها گوشی هوشمند قدرتمند ایسر است که در چند ماه اخیر عرضه شده و زیاد از این موبایل استقبال نشده و علت آن ضعف هایی از نظر سی پی یو , نداشتن استور کامل , رابط کاربری ضعیف است.

البته ما انتظار داریم که در موبایل ویندوزفونی ایسر تغییرات زیادی ایجاد شود.باید گویا باشیم که بساری از این معایب را مثل استور و رابط کاربری را خود سیستم عامل ویندوزفون رفع می کند.

طبق آخرین تحقیقات ABI فروش ویندوزفون در دو سال گذشته بیش از دو برابر شده که این امر می تواند باعث پیشرفت ایسر در زمینه اسمارت فون نیز بشوند.

هر چند که ایسر در زمینه ویندوزفون تنها نیست و اخباری به گوش میرسد که سونی هم با مایکروسافت در حال مذاکره است و از موبایل ویندوزی سامسونگ هم عکس جدیدی درز کرده است.البته نوکیا و اچ تی سی و هواوی نیز در این زمینه در حال فعالیت هستند.

منبع ویندوزیها
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
NEO M1 یک گوشی چینی است که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند. بنا به گفته این شرکت چینی، از این گوشی جدید در ۱۰ام آوریل رونمایی می شود. با رایگان شدن ویندوزفون احتمال کوچ بسیاری از شرکت های اندرویدی دیگر نیز به سمت این سیستم عامل وجود دارد.



از مشخصات این گوشی جدید می توان به صفحه نمایش ۵ اینچی اچ دی با درخشندگی ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و پردازنده چهار هسته ای MTK MT6582 با سرعت پردازش ۱٫۳ گیگاهرتز، رم یک گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

منبع: Gizmochina
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
درز مشخصاتی از اسمارت فون ویندوزی سونی

کمپانی سونی با دیدن پیشرفت سیستم عامل ویندوزفون، تصمیم گرفت تا یک گوشی هوشمند با این سیستم عامل را وارد بازار کند تا در همه زمینه ها، حرفی برای گفتن داشته باشد. این گوشی هوشمند یک سری قابلیت های خاص را نیز به همراه خواهد داشت.

سونی در ماه جولای، گوشی هوشمند ویندوزفونی خود را به بازار عرضه خواهد کرد. اما مایکروسافت در نظر دارد تا به فاصله‌ هر ۶ تا ۸ ماه، یک بروزرسانی GDR برای سیستم‌عامل ویندوزفون منتشر نماید. اولین بروزرسانی احتمالاً در اواخر خرداد ماه منتشر خواهد شد که به برطرف‌کردن باگ‌ها و مشکلات موجود در ویندوزفون ۸٫۱ خواهد پرداخت. براساس همین، سونی گوشی های‌ هوشمند ویندوزفونی خود را در زمان انتشار اولین بروزرسانی GDR معرفی خواهد کرد.

کمپانی سونی برای این گوشی هوشمند ویندوزفونی خود فکرهای بسیار زیادی در سر دارد و می خواهد این محصول را به برترین گوشی ویندوزفون بازار تبدیل کند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا