لپ تاپ جدید دل با صفحه نمایش لمسی +عكس

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
مدل L502X-Touch از سری XPS از لپ تاپ هاي باقابلیت DELL در بازار داخلی است.
این لپ تاپ از دربی آلومینیومی و یونیزه شده بهره می برد که اثر انگشت روی آن باقی نمي ماند. این لپ تاپ همچنین دارای ویژگی هايي چون، تجهیز به پردازنده ، رم شش گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 640 گیگابایت است.
این لپ تاپ قدرتمند همچنین به اسپیکرهای JBL که بسیار قدرتمند هستند مجهز است.
نمایشگر براق این دستگاه با رزولوشن 768 × 1366 پیکسل، تصاویری بسیار با کیفیت را ارائه می دهد، حتی در زاویه 45 درجه افقی نسبت به خط عمود هم رنگ ها بسیار روشن و با کیفیت هستند. هرچند که این نوت بوک نمایشگر و یا فرستنده 3D ندارد، اما این لپ تاپ به کمک کارت گرافیکی قدرتمند، نرم افزار Nvidia's 3DTV Play و پورت HDMI توانایی اتصال به تلويزیون های 3D و پخش سه بعدی روی آنها را نیز دارد.

537.jpg

این نوت بوک همچنین به یک کارت خوان 9 کاره، پورت های هدفون، میکروفن، یک پورت eSATA که با USB مشترک است مجهز است. در قسمت پشت دستگاه نیز می توانیم شاهد پورت های HDMI, Ethernet, Mini Display، شیار Kensington Lock و پورت USB 3.0 (پورت USB نسخه 3) باشیم و در سمت چپ نیز یک پورت USB دیگر نیز وجود دارد.
تجهیز به وب کم 2 مگاپیکسلی از سایر ویژگی هاي این نوت بوک است.
کارت گرافیک این لپ تاپ هم Nvidia GeForce GT435M است. این کارت گرافیک بسیار قدرتمند است.
باید گفت که اگر به دنبال یک لپ تاپ همه کاره با قیمت مناسب می گردید که برای انجام کارهای سنگین گرافیکی، پردازشی و بازی های گرافیکی مناسب باشد Dell XPS جدید گزینه  مناسبی برای شما است.
به طور کلی عملکرد قدرتمند، تجهیز به صفحه نمایش لمسی Multi Touch، مجهز به پورت USB نسخه 3، تجهیز به نخستین وب کم Skype HD در نوت بوک ها و... از نکات مثبت و وزن نسبتا سنگین (البته به دلیل بدنه آلومینیومی) از نقاط ضعف این لپ تاپ است.
این لپ تاپ 78/2 کیلوگرمی در رنگ های مشکی و نقره اي و با قیمت یک میلیون و 570 تا یک میلیون و 600 هزار تومان به بازار عرضه شده است.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا