ماجرای پلیس فتا حواسش به همه چیز هست چیست ؟

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
ماجرای پلیس فتا حواسش به همه چیز هست چیست ؟
جریان پلیس فتا حواسش به همه چیز هست !​
اخیرا کلیپی جنجالی در شبکه های اجتماعی پخش شده است که ، پسر جوانی در آن می گوید که گوشی خود را گم کرده است و عکس های شخصی و خانودگیش در آن بوده ، و فردی که گوشی را یافته این عکس های خصوصی را در اینترنت و شبکه های مجازی مانند تلگرام پخش کرده است .

البته عکسهایی که اخیرا در شبکه های مجازی موبایلی مانند تلگرام و واتش آپ منتشر و پخش شده است ، عکس های نامناسبی بوده که این پسر جوان در این فیلم اعتراف می کند که این تصاویر متعلقه به خواهر و دخترخاله ها و دختر عمه های بنده است و می گوید که به پلیس فتا شکایت کرده و به هر طریق ممکن که شده این فرد را که گوشی وی را سرقت کرده و عکس ها را در فضای مجازی پخش کرده است پیدا کرده و تحویل پلیس فتا دهد . جمله ای که اخیر جنجال زیادی به پا کرده است. این است که ” پلیس فتا پلیسیه که حواسش به همه چیز هست ” کاربران تلگرام و دیگر شبکه های موبایلی این جمله رو را به تمسخر گرفته و جوک های بسیاری را در این مورد منتشر و بازنشر کرده اند .

هرچند این سایت تمامی گفته های بالا را تایید و یا تکذیب نمیکند اما این کلیپ را در اختیار شما قرار میدهد

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا