ماشین حساب ویندوز 7 در زیر ذره بین

Tetris

Tetris

کاربر تالار
کاربر تالار
امکانات ماشین حساب ویندوز ۷ که احتمالا از آن خبر ندارید!


128.jpg


1- محاسبه عملیات های بانکی


قسط میدهید؟ یا میخواهید محصولی قسطی بخرید و جزئیات آن را حساب و کتاب کنید؟ ماشین حساب ویندوز این کار را برایتان انجام میدهد! ماشین حساب را باز کنید و مسیر View > Worksheets > Mortgage را طی کنید. ماشین حساب آماده است!


۲-مصرف سوخت


ماشین شما بنزین زیاد مصرف میکند؟ یا هنوز نمیدانید؟ کافی است سری به مسیر View > Worksheets > Fuel economy زده و حساب و کتاب را انجام دهید.


۳- فاصله بین دو تاریخ


فرض کنیم دو فرزند دارید و میخواهید فاصله دقیق زمانی بین آنها را بدانید! به مسیر View > Date calculation بروید، تاریخ ها را وارد کنید و کار تمام است.


۴- تبدل واحدها


ما در مدرسه اغلب تنها با گرم، متر، سانتی گراد و … آشنا شده ایم و با پوند، فوت، فارنهایت و … آشنا نیستیم. اگر به تبدیل واحد نیاز داشته باشید، به مسیر View > Unit conversion برویدو تقریبا تمام واحدهای بین المللی ممکن را میتوانید به راحتی به هم تبدیل کنید.


۵- نگاهی به گذشته


بسیار پیش می آید میخواهیم یک محاسبه را بازنگری کنیم. به View > History رفته و محاسبه انجام شده را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید تا آن را بازبینی کنید.


۶- مهندسین


احتیاج به ماشین حساب مهندسی دارید؟ کافی است آن را فعال کنید. View > Scientific


7- میانبر ها


Alt+1 : حالت استاندارد
Alt+2 : حالت مهندسی
Alt+3 : حالت منطقی
Alt+4 : حالت آماری
Ctrl+E : محاسبه تاریخ ها
Ctrl+H : دسترسی به حافظه
Ctrl+U:تبدیل واحد ها
Ctrl+Shift+D: پاک کردن حافظ
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا