ماوس آرگونومیک با الهام از پانچ

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
333.jpg


کاراگاه گجت:یکی از دغدغه های همه کاربران رایانه، تاثیر نامطلوب استفاده طولانی مدت از این وسیله بر روی سلامتی انسان است. ماوس و کیبورد به عنوان اجزای مهم رایانه، بخش مهمی از بدن یعنی دستان را به خود مشغول می کنند و تبعات استفاده نادرست یا بیش از حد از این وسایل، تاثیر زیادی بر به وجود آمدن مشکلات جسمی دارد.

شرکت های مهم فناوری نیز با علم به این موضوع، در تلاش برای ساخت ماوس ها و کیبوردهایی بوده اند که تاثیرات نامطلوب این استفاده را کاهش دهند. در جدیدترین طراحی ها، ماوسی به بازار عرضه شده که بر خلاف ماوس  های متداول هیچ  گونه فشاری را به مچ و بازو وارد نمی  کند و کاملا آرگونومیک است.
برای کلیک کردن روی این محصول برخلاف ماوس  های معمول لازم نیست انگشتان خود را جمع کنید بلکه به دلیل وجود دست در درون ماوس، انگشتان کاملا باز بوده و هیچ فشاری به آن ها وارد نمی  شود.

این محصول که با الهام از ساختار پانچ کاغذ طراحی و ساخته شده هم برای افراد راست دست و هم برای افراد چپ دست طراحی شده و قیمت آن در بازارهای جهانی فعلا 120 دلار است که برای کاربران ایرانی قیمت زیادی به حساب می آید.

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا