مایکروسافت آغاز تولید انبوه ویندوز 8 را تأیید کرد

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار

clear.gif
کاراگاه گجت:مایکروسافت بالأخره ورود ویندوز 8 را به مرحله تولید انبوه تأیید کرد. این سیستم عامل به زودی برای آزمایش و تنظیم در اختیار توسعه دهنده ها قرار می گیرد. همچنین Windows Store نیز اکنون باز شده و کاربران می توانند تصاویر متنوع و سایر امکانات جانبی و نرم افزارهای سیستم عامل جدید مایکروسافت را از این فروشگاه خریداری کنند.

مایکروسافت رسماً تأیید کرد که ویندوز 8 وارد مرحله تولید انبوه شده و همان طور که انتظار می رفت، بیلد نهایی آن 9200 است. این کمپانی همچنین اعلام کرده که نسخه جدید ویندوز چه زمانی در اختیار کانال های متعدد توسعه ویندوز قرار خواهد گرفت. این زمان بندی به شرح زیر است:


• 15 آگوست (25 مرداد): توسعه دهنده ها می توانند نسخه نهایی ویندوز 8 را از طریق اشتراک «شبکه توسعه دهنده های مایکروسافت» (MSDN) دانلود کنند.

• 15 آگوست (25 مرداد): متخصصین فناوری اطلاعات (IT) که در سازمان هایشان ویندوز 8 را آزمایش خواهند کرد، می توانند نسخه نهایی ویندوز 8 را از طریق اشتراک TechNet دریافت کنند.

• 16 آگوست (26 مرداد): مشتریانی که دارای ضمانت نرم افزاری مایکروسافت برای محصول ویندوز هستند می توانند نسخه اینترپرایز ویندوز 8 را از طریق «مرکز خدمات نسخه عمده» (VLSC) دانلود کنند که به آن ها این اجازه را می دهد که نسخه جدید ویندوز را امتحان، راه اندازی و این نسخه از ویندوز را با نوع سازمان خود تنظیم کنند.

• 16 آگوست (26 مرداد): اعضای «شبکه همکاران مایکروسافت» می توانند به ویندوز 8 دسترسی داشته باشند.

• 20 آگوست (30 مرداد): اعضای «حامیان نسخه کاربردی مایکروسافت» (MAPS) به ویندوز 8 دسترسی پیدا می کنند.

• 1 سپتامبر (11 شهریور): مشتریان «نسخه عمده» که فاقد ضمانت نرم افزاری هستند می توانند ویندوز 8 را از طریق عوامل توزیع نسخه عمده خریداری کنند.


اکنون که کد ویندوز 8 کاملاً نهایی شده است، توسعه دهنده ها پلتفورمی کامل در اختیار دارند تا پیش از عرضه آن به عموم در تاریخ 26 اکتبر، نرم افزارهایشان را روی آن آزمایش و ارزیابی کنند. همان گونه که در لیست بالا هم اشاره شد، مایکروسافت ویندوز 8 را به زودی در اختیار اغلب توسعه دهنده ها و شبکه های همکارانش قرار خواهد داد.

عبور از این مرحله برای مایکروسافت مهم بود، زیرا این کمپانی اکنون می تواند همه داشته های خود را به کار بگیرد تا برای عرضه ویندوز 8 به عموم مردم آماده شود. آخرین نسخه ویندوز همچنین گام بلندی برای این کمپانی بود؛ چون این نسخه از ویندوز، یک سیستم عامل چندگانه است که با انواع فرم های مختلف [کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ ها، تبلت ها، دستگاه های لمسی، ...] سازگار است.

به علاوه، ورود ویندوز 8 به مرحله تولید انبوه به این معنا است که Windows Store اکنون باز است و کاربران می توانند نرم افزارهای مورد نیاز خود را از آن خریداری کنند. از آن جا که زمان زیادی تا انتشار ویندوز باقی است، می توان مطمئن بود که Windows Store حجم خوبی از نرم افزارها را به خود خواهد دید و پیش از آن که ویندوز منتشر شود، کاربران می توانند تصاویر متنوعی را برای تنظیم صفحه آغازین خود انتخاب کنند!

از تاریخ 26 اکتبر، کاربران می توانند برای دریافت ویندوز 8 از طریق آپ گرید با قیمت 99/39 دلار و یا خرید دستگاهی شامل این سیستم عامل اقدام کنند. اگر اکنون رایانه ای دارای ویندوز 7 بخرید، می توانید به قیمت 99/14 دلار نسخه Windows 8 Pro را از طریق پیشنهاد آپ گرید ویندوز دریافت کنید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا