مایکروسافت اِج فوق العاده بهینه تر از اینترنت اکسپلورر است!

  • شروع کننده موضوع KaShKoOl
  • تاریخ شروع
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
مایکروسافت اِج فوق العاده بهینه تر از اینترنت اکسپلورر است!









C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_edge2.jpg

edge2

اکنون دیگر همه کاربران با مرورگر جدید مایکروسافت یعنی اِج آشنا هستند و همه می دانند که این مرورگر امکانات و ویژگی های بیشتری نسبت به اکسپلورر دارد. اما برتری های اِج فقط به ویژگی های جدید محدود نمی شود. در یک آزمایش ساده دانلود، مشخص شده که اِج بیش ۵۰ درصد بهینه تر از اکسپلورر بوده و حافظه کمتری اشغال می کند. با ما همراه باشید.



آزمایش مذکور توسط WindowsMania.pl با دانلود یک فایل فشرده از نوع RAR که فقط ۵۵ مگابایت حجم دارد صورت گرفته است. اینترنت اکسپلورر برای دانلود این فایل ۵۵ مگابایتی ۸۱.۲۹ مگابایت از حافظه رم را اشغال کرده و این در حالی است که مایکروسافت اِج برای دانلود همین فایل، فقط و فقط ۱۰.۵۱ مگابایت از حافظه رم را اشغال کرده است!

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_EDGE-BENCHMARK.png


این رقم و تفاوت موجود، به تنهایی گویای همه چیز است. این بهینگی برای گوشی های با حافظه رم پایین مانند یک ناجی خواهد بود و بدون شک تجربه ای روان از وبگردی را در اختیار کاربر خواهد گذاشت.

می توان گفت، با وجود دانلود منیجر و چندین ویژگی کاربردی دیگر که در اِج وجود دارند، نه تنها کاهش سرعتی نسبت به اینترنت اکسپلورر احساس نخواهیم کرد، بلکه حتی از افزایش چند برابری سرعت آن شگفت زده خواهیم شد.

زاویه دید دیگری که نسبت به این بهینگی وجو دارد این است که ویندوز ۱۰ موبایل گوشی های ضعیف قدیمی را هم بهینه تر و پربار تر خواهد کرد. شاید با خود بگویید با بهینه شدن مرورگر که گوشی پربار نمی شود! ولی واقعا این همه ماجرا نیست، مایکروسافت از همان ابتدای ساخت ویندوز موبایل ۱۰، همیشه به بهبود تجربه کاربری تمرکز داشته و این از اقدامات کمپانی و اخبار پیرامون ویندوز ۱۰ کاملا مشهود بوده است.

علاوه بر بهینگی های هسته و بستر و ظاهر سیستم عامل، موضوعات دیگری مانند دایرکت اکس ۱۲ و مدیریت رم بهبود یافته و پیشرفت های رابط کاربری و پلتفرم بهینه اپلیکیشن های یونیورسال به علاوه SDK و API های بهبود یافته و چندین مورد دیگر، همه همه به این موضوع اشاره دارند که مایکروسافت هنوز هم در ارایه یک پلتفرم روان و بهینه مصمم است

منبع :وینفون
 
TaurohtaR

TaurohtaR

The Ranger
مدیر بخش
عالی !

یعنی با اینکار از مرورگرای دیگه هم شاختر میشه
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا