مایکروسافت برای فروش ۱۶ میلیون تبلت ویندوزی در تعطیلات سال نوی میلادی برنامهریزی کرده است

H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
470186001219e6e1afb8140ba3bffb6f_XL-1.jpg


اخبار حکایت از برنامهریزی مایکروسافت برای فروش 16 میلیون تبلت ویندوزی در تعطیلات سال نوی میلادی دارد، از این رو این کمپانی هزینههای خردهفروشی را به 405 میلیون دلار افزایش داده است.




طبق اخبار منتشر شده، مایکروسافت برای فروش 16 میلیون تبلت ویندوزی در تعطیلات سال میلادی برنامهریزی کرده است، اما هنوز منظور از این خبر به روشنی مشخص نیست. آیا هدف فروش 16 میلیون سرفیس است یا کلیهی تبلتهای ویندوزی که شامل Toughpad 4K پاناسونیک و Encore توشیبا نیز میباشد، شامل این 16 میلیون میشود یا نه؟
این خبر، با استناد به مدارکی منتشر شده است که گویای سیاستهای مایکروسافت میباشد.
این سند خبر از اقدامات مایکروسافت برای افزایش سرمایهگذاری در بخش خردهفروشی به اندازهی 405 میلیون دلار دارد که شاهد افزایشی 164 میلیون دلاری نسبت به مقداری است که برای سال 2013 در نظر گرفته شده بود.
مایکروسافت درصدد استفاده از یک مشوق 131 میلیون دلاری بوده و باقی هزینه را صرف بازاریابی و هزینههای اجرایی خواهد کرد.
به گزارش CNET، مایکروسافت تاکنون پرده از میزان فروش سرفیس برنداشته است، از اینرو مشخص نیست که آیا فروش 16 میلیون تبلت منطقی است یا یک حرکت بزرگ برای ردموندیها است.
ابتدای سال جاری میلادی مایکروسافت با انتقاداتی در مورد ویندوز 8 روبرو بود و منتقدان ارائهی این سیستمعامل را تغییر 180 درجهای در سیاستهای مایکروسافت و شکستی سنگین برای آن توصیف میکردند.
اخیرا مایکروسافت نسل جدید تبلتهای سرفیس پرو را معرفی کرد که از سیستمعامل ویندوز 8.1 بهره میبرند. لازم به ذکر است که مایکروسافت در ویندوز 8.1 کلید استارت را به سیستمعامل خویش بازگرداند.

زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا