مایکروسافت برای نخستین بار قیمت جهانی ویندوز ۱۰ را اعلام کرد.

  • شروع کننده موضوع KaShKoOl
  • تاریخ شروع
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
97601d96d694cbe2047365039685acd0.jpg


همه ما می دانیم که مایکروسافت ویندوز ۱۰ را برای دارندگان ویندوز ۷، ۸ و ۸.۱ در یک سال اول پس از عرضه به صورت رایگان در دسترس قرار می دهد. چیزی در حدود یک ماه تا زمان انتشار نسخه رسمی ویندوز ۱۰ مانده اما مایکروسافت تا به این لحظه قیمت این ویندوز را اعلام نکرده و حتی در مورد آن شفاف سازی نیز نکرده است. اما بالاخره این شرکت امروز قیمت ویندوز ۱۰ را اعلام کرد. با وینفون همراه باشید.

چند هفته پیش یک وب سایت افشا کننده، قیمت احتمالی ویرایش های مختلف ویندوز ۱۰ را اعلام کرد. بنا بر گفته این وب سایت، نسخه Home این ویندوز ۱۰۹.۹۹ دلار و نسخه Pro آن ۱۴۹.۹۹ قیمت دارند. پس از این خبر، مایکروسافت در گفتگویی محرمانه با وب سایت Neowin این خبر را تا حدودی تایید کرد.

امروز مایکروسافت در نرم افزار Get Windows 10 که به منظور رزرو ویندوز ۱۰ برای کاربران ویندوز ۷، ۸ و ۸.۱ طراحی شده، قیمت ویندوز ۱۰ را اعلام کرد. کاربران با استفاده از این نرم افزار که به صورت یک اعلانیه ظاهر می شود می توانند ویندوز ۱۰ را رزرو کرده تا در زمان انتشار نسخه رسمی ویندوز ۱۰، بتوانند آن را به صورت رایگان دریافت کنند.

a07d27fc47a93ea74cd2890150bcd91b.jpg


در صفحه اول نسخه به روز شده نرم افزار Get Windows 10، اطلاعاتی درباره قیمت ویندوز ۱۰ داده شده است. در نسخه آمریکایی این برنامه که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید، نوشته شده: “Enjoy Windows 10 for $119 free”. در این متن قیمت ۱۱۹ دلاری را مشاهده می کنید که برای نسخه کامل ویرایش Home ویندوز ۱۰ است.

49c65960ebf55d3390c49be43d675d4e.jpg


مایکروسافت در نسخه بریتانیایی نرم افزار Get Windows 10 قیمت ویرایش Home ویندوز ۱۰ را ۹۹.۹۹ پوند اعلام کرده که نشان می دهد این قیمت ها صحیح بوده و مایکروسافت آن را به صورت جهانی اعلام کرده است.

fd55b62bcbe0ae395084d518f516da4b.jpg


مایکروسافت قیمت ویرایش Home ویندوز ۱۰ را برای کشورهای اتحادیه اروپا ۱۳۵ یورو اعلام کرده و در تصویر بالا که یکی از کاربران از اسپانیا فرستاده این قیمت را مشاهده می کنید.

مایکروسافت هنوز در بیانیه خبری قیمت ویندوز ۱۰ را اعلام نکرده است اما این شرکت به صورت رسمی و به طور خاص در برنامه Get Windows 10 قیمت جهانی ویندوز ۱۰ را اعلام کرده است. چیزی که می توان فهمید و از قبل نیز حدس زده می شد این است که قیمت ویندوز ۱۰ نیز درست برابر با قیمت ویندوز ۸.۱ است و این موضوعی بود که پیش تر نیز گمان می رفت.

نظر شما در مورد ویندوز کرک شده چیست؟ :هه

منیع: NEOWIN (وینفون)
 
AMIR.HR

AMIR.HR

کاربر تالار
کاربر تالار
من الان چ کنم رزرو کنمش
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
AMIR.HR

AMIR.HR

کاربر تالار
کاربر تالار
خو همون راهشو میگی بعد تا کی فیری هست اگ الان نکنم کی باید و چه راهه دیگه ای پولی پیشخرید کنم شرمنده
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا باید سرویس پک 1 برای ویندوز 7 یا 8.1 را اجرا نمایید. این آپدیت را تا زمانی که آپدیت اتوماتیک روی پی‌سی خود داشته باشید، خواهید داشت.
  2. اکنون در گوشه پایین سمت راست، آیکون جدیدی را می‌بینید که لوگوی ویندوز دارد. وقتی روی آن بروید، پیام “Get Windows 10″ ظاهر می‌شود.
  3. روی این آیکون کلیک نمایید. اکنون پنجره‌ای باز می‌شود که چگونگی آپگرید رایگان را بیان می‌کند. اکنون ویندوز 10 به طور اتوماتیک روی پی‌سی شما دانلود می‌شود. بعد از اتمام دانلود پیامی دریافت می‌کنید مبنی بر اینکه می‌توانید در زمان مناسب آن را نصب نمایید.


    0ca9131695c771f515504c70aaf45090.png

    آیکون Get Windows 10 برای دانلود ویندوز 10

  4. در این پنجره می‌توانید اطلاعات دیگری از ویندوز 10 به دست آورید.
  5. روی دکمه رزرو رایگان، کلیک کنید.
  6. در صفحه رزرو از شما آدرس ایمیل خواسته می‌شود تا از این طریق یادآوری‌ها را دریافت نمایید. پس از وارد کردن آدرس ایمیل، دکمه ارسال را بزنید. اکنون می‌توانید پنجره را ببندید.
  7. اگر پشیمان شدید و خواستید رزرو را کنسل نمایید، کافیست دوباره روی آیکون Get Windows 10 کلیک کنید.
  8. روی خطوط افقی موجود در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید تا منویی ظاهر شود سپس برای دیدن View روی لینک کلیک نمایید.
  9. اکنون برای کنسل کردن رزرو، روی دکمه کنسل کلیک کنید.
از 29 جولای، یک سال فرصت دارید تا ویندوز خود را به ویندوز 10 به طور رایگان آپگرید نمایید و پس از این تاریخ باید آن را خریداری کنید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا