مایکروسافت: دارندگان ویندوزهای کرک شده هم میتوانند بصورت رایگان به ویندوز 10 آپگرید کنند!

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
8a8b79843b5cf476311fc814997c8a83.jpg

امروز مایکروسافت در کنفرانس WinHEC که در چین برگزار شد بسیاری از برنامه های خود را با کاربران در میان گذاشت و اعلام کرد که نسخه نهایی ویندوز ۱۰ در تابستان سال جاری میلادی در ۱۹۰ کشور جهان با پشتیبانی از ۱۱۱ زبان مختلف منتشر خواهد شد. همچنین مایکروسافت جزئیاتی را در خصوص فعال سازی و قانونی کردن ویندوز ۱۰ اعلام کرد. تِری میِرسون از مقامات مایکروسافت در امر توسعه ی ویندوز اعلام کرد که اگر شما ویندوز ۷، ۸ و یا ۸.۱ را بر روی رایانه خود دارید، آپگرید به ویندوز ۱۰ در یک سال اول برای شما رایگان است و فرقی نمی کند که ویندوز شما قانونی و یا غیر قانونی (کرک شده) باشد! به هر حال برای شما رایگان است! این حرکت مایکروسافت نشان می دهد که این شرکت قصد دارد تا کاربران بیشتری را به سمت ویندوز ۱۰ بکشاند.
از زمانی که ویندوز عرضه شد همواره در کنار نسخه قانونی با قیمت بسیار زیاد، یک نسخه غیر قانونی و یا کرک شده نیز وجود داشته است. بیشترین کاربرانی که از ویندوزهای کرک شده استفاده می کنند در کشورهای چین و روسیه هستند و مایکروسافت قصد دارد تا با رایگان کردن ویندوز ۱۰، این تعداد کاربر که بسیار زیاد هستند را به دریافت این نسخه از ویندوز تشویق کند که ۱۰۰ درصد در این امر موفق خواهد شد.

منبع : وینفون
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا