مایکروسافت دو گوشی میان رده و دو پرچمدار را عرضه خواهد کرد

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار


2daed79d3d40350f37ac8b39fcfb73aa.jpg


با عرضه رسمی ویندوز ۱۰ موبایل در تابستان سال جاری میلادی، انتظار می رود که مایکروسافت گوشی جدید خانواده لومیا که مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل است را معرفی کند. مطمئنا بیشتر کاربران انتظار معرفی یک پرچمدار درست و حسابی از سوی مایکروسافت دارند! گزارش شده است که مایکروسافت در حال کار بر روی دو گوشی میان رده و دو گوشی پرچمدار می باشد! وب سایت Nokia Power User که منبعی بسیار معتبر می باشد امروز جزئیاتی از این گوشی های جدید را منتشر کرد که در زیر می خوانیم:


- لومیا ۹۴۰ با صفحه نمایش ۵ اینچی و لومیا ۹۴۰XL با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی عرضه خواهند شد. سنسور دوربین پشت این گوشی ها ۲۴ و یا ۲۵ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلو نیز ۵ مگاپیکسلی و یا بیشتر است. از جمله قابلیت های این دو می توان به لمس سه بعدی، اسکنر عنبیه چشم، پشتیبانی از قلم و… اشاره کرد.

- در این جا با یک گوشی میان رده با نام احتمالی لومیا ۸۴۰ و طراحی مشابه لومیا ۸۳۰ رو به رو هستیم. سنسور دوربین پشت این گوشی ۱۳ و یا ۱۴ مگاپیکسلی مجهز به فناوری PureView خواهد بود. دوربین جلو این گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی می باشد. اندازه صفحه آن در حدود ۵ اینچ بوده و از لحاظ مشخصات سخت افزاری از لومیا ۸۳۰ بالاتر است.

- یک گوشی میان رده دیگر در دست ساخت است. اندازه صفحه نمایش آن ۵.۵ و یا ۵.۷ اینچ بوده و دوربینی مشابه لومیا ۸۴۰ خواهد داشت اما بدون فناوری PureView و به احتمال زیاد نام آن لومیا ۷۴۰XL می باشد.

مشخصات این گوشی های بالارده و میان رده بسیار عالی می باشد. اگر این گوشی ها با همین مشخصات تولید شوند، رقابت دیگر شرکت ها با این گوشی ها بسیار سخت خواهد بود.

منبع : وینفون
 
TaurohtaR

TaurohtaR

The Ranger
مدیر بخش
اوووففففـ لامصب چه جیگریه :دی خبر لیک شدس یا رسمیه ؟
 
TaurohtaR

TaurohtaR

The Ranger
مدیر بخش
اینجا که نوشته شایعه :/ توی توضیحات و مشخصات هم تاکید کرده که "شاید" :|
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا