مایکروسافت نوکیا را میخرد

SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
نوکیا و مایکروسافت همکاری نزدیکی را با هم این چند سال اخیر داشتند اما هر کدام یک کمپانی مستقل بودند. به گزارش جی اس ام امروز اعلام شد که مایکروسافت با نوکیا به توافق رسیده است تا بخش دیوایس و سرویس نوکیا را خریداری کند. این توافق شامل پتنت ها و سرویس نقشه نوکیا نیز خواهد شد. بر طبق این توافق مایکروسافت مبلغی برابر 3.79 میلیارد یورو را برای خرید بخش دیوایس نوکیا و 1.65 میلیارد یورو برای بخش پتنتها پرداخت خواهد کرد که در مجموع مایکروسافت نوکیا را به مبلغ 5.44 میلیارد یورو خواهد خرید. تمام این مبلغ به صورت نقدی پرداخت خواهد شد.

Microsoft-Nokia.jpg

اما سرنوشت Stephen Elop چه خواهد شد؟ الوپ به سمت مایکروسافت خواهد رفت و رئیس بخش دیوایسها خواهد شد در حالی که Risto Siilasmaa رئیس کل نوکیا خواهد شد. با این قرار داد 32000 هزار نفر به کارمندان مایکروسافت افزوده خواهد شد که 4700 نفر آنها در فنلاند هستند. گفته شده که این قرار داد در سه ماهه اول 2014 اجرا خواهد شد.
شما در مورد سرنوشت نوکیا بعد از اینکه به مالکیت مایکروسافت در بیاید خوش بین هستید؟

منبع:gsmarena , gsm.ir


 
Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
پاسخ : مایکروسافت نوکیا را میخرد

کی در نوکیا رو گل میگیرن؟
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
پاسخ : مایکروسافت نوکیا را میخرد

همین الان خبرشو از تی وی شنیدم

آگهی استخدام کجا میده مایکروسافت بریم فرم پر کنیم :هه
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا